Między Ziemią a Księżycem - na nowym...

Przeprowadzka, ale raczej taka bez sprowadzania starych gratów..bo chyba się nie da? Choć G. twierdzi, że "nie da sie tylko parasola w d.... otworzyć"

Nie lubię zmian, ale czasem są konieczne! Straciłam cierpliwość do użerania się z tamtym Gospodarzem, poza tym strach, ze wszystko nagle wyleci pierdziu w kosmos, bez śladu.. A przecież są to moje myśli, moje przeżycia i WY.. mam nadzieję, ze przyjdziecie tutaj też... Nie wiem czy sobie poradzę, jak umebluję i rozsiądę, a może wystraszę i wrócę TAM..

Jesli ktoś trafi tu przypadkiem, spoza grona "STARYCH" ZNAJOMYCH, to jeśli nie spodziewa się cudów, niezwykłości, to może zajrzy ponownie, zapraszam:) TAM jestem zakluczona hasłem, nie wiem.. czy tutaj też można??? Bo u mnie w domu różnie bywa..

Dla nowych przydałoby się wprowadzenie?

Jestem świeżo upieczoną (nie)ryczacą czterdziestką. Stan posiadania (?) Synuś w ostatniej klasie gimnazjum, Córa (prawdopodobnie) zaczynająca studia... jeszcze niewiadomo, roztrzygnie się na dniach.. Do tego Ślubny od ponad 19 lat ten sam.. MIMO WSZYSTKO - chciałoby się powiedzieć ;P Kiedys mówiłam o nim: moje przeznaczenie, moje szczęście i moja udręka ;) Praca -  jest. Przyjaciółka, a nawet kilka - są. Tajemnice też, a jakże!

Dobra. Tyle na tyle, sprawdzę jak działa.. ;P

Pomarudzę, pozachwycam się zwykłymi niezwykłościami...jak każdy :)

Komentarze

  1. CI poadom, że można wszystko. Nawet parasol w dupę wsadzić, otworzyć i przekręcić. I hasełko tu też możesz walnąć. Albo każdy komentarz sama ręcznie zatwierdzać. Gospodarz nasz dawno mnie zawiódł, ale nie ma mocnych przeprowadzka każdemu dobrze robi.
    To wielkie muua w czoło i witamy na nowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki baaaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Lili zaliczy tu wpad jakiś???

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno, ale teraz ma problemy z netem, do tego kierat roboczy straaaszny…

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj :)

    p.s. a ja od tych ciągłych przeprowadzek, to już nie wiem jak mam się podpisywać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba mi zjadło komentarz :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Postanowilem w ramach rewanzu poszperac nieco w twojej histori. Mam nadzieje ze mi wolno? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A szperaj! zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...