Niech żyją spontany!

Dzisiejsza notka chyba będzie jutro… ;P

Wczoraj w pracy odliczałam czas, a mijał jakoś ciężko i ciągnął się jak smarki… Chodzenie do pracy nie jest takie złe, ale to czekanie osiem godzin na wyjście.. ;))) Taki to paradoks: doceniam pracę, chcę ją mieć, lubię nawet ,ale.. czekam właściwie na trzy rzeczy: weekend, wypłatę i urlop!!

Urlop zaczęłam  dziś i już z kopyta.. Spontanicznie wyjazd.. Mam koleżankę z podstawówki,  mieszka blisko, ale widujemy się bardzo rzadko, bo to zapracowana bizneswoman. Kiedyś nawet częściej się udawało, ale teraz.. chyba z rok? Pierwszy dzień urlopu, więc sygnał wysłałam, że dziś lub jutro by mi pasowało. Grafik układam, więc niech da znać. ;) Oddzwoniła, a że chętnie, ale ma wyjazd do Poznania, musi parę spraw załatwić, ale jeśli mam  ochotę to mogę jechać z nią, to pogadamy po drodze i zajedziemy gdzieś na kawę. W ten sposób spędziłam dziś w samochodzie tyle godzin, że dojechałabym nad morze jak nic.. Sporo minęło na czekaniu na nią, ale faktycznie nagadałyśmy się, polatałyśmy trochę  po IKEA (jestem bogatsza o dwa ręczniki) gdzie też zjadłyśmy ciacho z rabarbarem i wypiłyśmy kawę.  Oryginalne spotkanie na kawie, ale takie nie nasze pierwsze.

Jutro właściwie pakowanie trzeba zacząć ;)

 

Aaa  Córa została przyjęta na studia, Uniwersytet Ekonomiczny. Noo to mam Studentkę.

Komentarze

  1. Gratuluję studentce. Takie spontany są najlepsze. Oj wiele bym za to oddała.

    Pakuj się i ciepłą bieliznę zabierz. Kurna zdążyłam sie zaziębić, bo spałam jak zawsze przy otwartym oknie

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię spontany. Twój jak widać udany i jeszcze w dodatku zaowocował zdobyczami (ręczniki) :))
    gratulacje dla Córki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż boję się cieszyć za bardzo by nie zapeszyc.. jesli będzie padać to będę... wrr.. no cóż.. odpoczywac inaczej ;P A to, że upały afrykańskie się akurat skończyły jak ja zaczynam, odbieram jako złośliwosć LOSU i juz!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...