Ranek wycięty z obrazu Moneta

Wschód słońca pastelowy, otulony perłową mgłą horyzont, widoki jak na obrazach Moneta.. Tak się zapatrzyłam idąc dziś do pracy, na te odległe pola, drzewa, niebo, na ten cud poranny, że dopiero kiedy dotarłam do pracy, poczułam jak mi dłonie strasznie zmarzły! Koleżanki mówiły,  że szyby w samochodzie skrobały.. znaczy mróz był! Ale sobie poszedł...

Wczoraj na spotkaniu było super. Pisarka jest niezwykle sympatyczna, potrafi opowiadać, co nie każdy pisarz werbalnie umie.. Uśmiałam się, mojej koleżance też się spodobało, zapowiedziała, że PRZECZYTA coś, a może wszystko;)  Po ukulturalnianiu zrobiłyśmy sobie gadulenie przy dzbanku herbaty, aż mnie Ślubny poszukiwać i popędzać smsami zaczął… no cóż.. Przyjaźń ze szkolnej ławy, a nawet prędzej, swoje prawa ma! Mieszkamy dwa domy od siebie, a widujemy się nie często. Do tego komfortowo było, bo byłyśmy same, miała chatę wolną :)Choć lubię bardzo jej rodziców, to taki czas bezcenny.  Na koniec herbatkę wyparł kieliszek nalewki. Za dawne dobre czasy!:)

A trzeba było wypić za zdrówko, bo dziś coś mnie rozbiera, temperaturę mam chyba podwyższoną, oczy szczypią i gardło gulowate.. spoko… zwalczę!  Muszę! Jutro zebranie z rodzicami w szkole Synusia, w sobotę zjeżdża Córa, a w niedzielę goście na obiedzie. Kuurde.. posprzątać trzeba..Ale to jutro.. albo pojutrze…. ;P

To jeszcze nie ten rodzaj wywiadówki jutro mnie czeka, ale.. hmm.. śmieszy mnie ten skecz niezmiennie jak zawsze Hrabi, choć w życiu.. lepiej aaa kysz ;P

http://youtu.be/tgblLiv_dyI

 

 

Komentarze

  1. Kabaret Hrabi jest najlepszy! A właściwie Kołaczkowska! Kobieta dynamit!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjęłaś mi to z..klawiszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I co lustro ukazało? :-)
    Każda pora roku potrafi zachwycić bajecznym krajobrazem, szczegółami otoczenia tylko nie każdy ma dar zauważania tego. Ty masz i to jest piękne, piękne jest w każdym co go ma :-)
    Z smsami można jak w innym kabarecie, jeśli już o kabarecie mowa, Koń Polski bodajże i Marian z Helą. Marian na pytanie Heli czy ją kocha odpowiadał "nic nie słyszę, nie ma zasięgu" ;-))))))))))))))))))
    Przemyśl ;-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez dzisiaj goscie i jutro goscie , wiec tylko pozdrowie i odpalam miotle. ...trzymaj sie cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj romantyczna Magdaleno. Każdy poranek, jest preludium do przedstawienia całego dnia. Kolory, barwy, ich niezliczone odcienie a wszystkie widziane inaczej przez każdego z nas. Do tego zewsząd płynąca muzyka, lecz tylko słyszalna dla tych, którzy potrafią jej słuchać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gościowing uprawiać będę za tydzień. Ale córcia w domu więc będzie się działo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie o dziwo jeszcze nic nie wzięło. Ale tabletki na alergię biorę nieustanie od wiosny i zastanawiam się o co chodzi...

    Zawsze bardziej fascynowały mnie zachody słońca niż wschody. A ostatnio był tak hipnotyzujące, że nie chciało się spoglądać gdziekolwiek indziej...

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...