Życie toczy się dalej.. banał?

Rozumiem migrena czy ból głowy w dzień.. ale żeby mnie budzic w nocy?! Do rana leżałam, i czekałam aż minie, zastanawiając się czy jeszcze wytrzymam czy już łyknąć tabletkę…  W pracy zastosowałam metodę (niechcący! Wszak nie jestem aż taki kamikadze!) „Uderz się w palec ,to przestanie cię boleć głowa” I co? I pstro! Nawet nie duuupa! Przytrzaśnięty drzwiami palec pulsował, a czacha i tak dymiła dalej!  Skąd to się do licha wzięło?? Czyżby faktycznie rację miała klientka, że to „pierdolone amerykańskie cyborgi nad nami krążą” i przez nie to wszystko? Nie wiem.. a może ruskie cyborgi czy inne takie?

W radiu tez bzdury gadali… Podobno umarła Anna Przybylska! Noszsz jak mogą?? A potem okazało, się to prawdą! Przecież osobiście nikt z nas jej nie znał, a wbiło nas w krzesła.. Znam  osobiście przypadki, ze chora trzustka to nie wyrok.. choć mojej mamie się nie udało…I tej pięknej, młodej, pełnej życia dziewczynie , tez nie...

[*]

Ugotuję Ślubnemu pierogi leniwe, które zażyczyła sobie Córa i część wczoraj zabrała w świat…. Bo życie toczy się dalej… Zaraz na spacer z G idę, bo dzień taki piękny… Życie.. jak bąbel na wodzie..

Kap..kap…

Komentarze

  1. Wbiło, wbiło. To zawsze jakoś tak porusza. I właśnie to jest najgorsze, że życie i tak toczy się dalej. A może to jest najlepsze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie.. w takim momencie wydaje się to wręcz bezduszne, że świat nie stanął w miejscu, a jednak myslę, że inaczej świat dawno by runął...

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie toczy się dalej, żebyśmy mogli wyciągnąć wnioski i mieć czas na zmiany. Niestety, większość ludzi nie skorzysta z tej szansy...

    OdpowiedzUsuń
  4. tez kiedy usłyszałam, że Anna nie żyje, nie mogłam w to w pierwszej chwili uwierzyć. ostatnio ciągle słyszę o śmierci :(
    ja znam dwie osoby, których bliscy odeszli na raka trzustki. choroba zeżarła błyskawicznie. i było tyle cierpienia chorych i ich bliskich. ech.

    a jak tam dzisiaj migrena? odpuściła?

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpukac, migrena się schowała (choć czai się się ciężkość podczaszkowa..) a i palec nie boli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie.. a ci co moze by wykorzystali, szansy nie dostają..

    OdpowiedzUsuń
  7. Migrena może mieć dziesiątki przyczyn. Z tego co wiem mogą ją wywoływać nawet różne składniki pokarmowe więc dlatego jest tak trudna w leczeniu. Współczuję bo to wyjątkowo uciążliwa gangrena.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...