Bądźmy wszyscy dobrej myśli

Wbrew tradycji wieloletniej, Sylwester w  tym roku  nie będzie na domówce u G. A odwrotnie! To G z przyległościami, znaczy z małżem,  przychodzi do nas:) Co roku od czasu kiedy dzieciaki były małe, Synuś w brzuchu, a potem przy cycu chodziło się do G. Często okazywało się, że G chatę ma pełną, bo przygarnęła niejednego „kropka”… Czasem zostawialiśmy na noc, by nie chodzić po nocy, a czasem dzieciaki same nocowały u nich (co było atrakcją najważniejszą).. Wiele razy, szczególnie w Noworoczny Poranek myślałam „ale mamy dobrze!” ;)  Nawet proponowałam czasem, żeby dla  odmiany, ku sprawiedliwości, odbyło się u nas świętowanie witania Nowego Roku, ale G zawsze odpierała, ze ona ma lepsze warunki, mieszka „u siebie” bez rodziców czy brata z rodziną jak u mnie…  No i ONA LUBI ! W tym roku jednak… Wymyśliłam tak, by tata nie był sam..  A czułam tez , że G ma ciut ochotę uciec przed różnymi „kropkami”.. Miałam nadzieję, ze przystanie na ten pomysł, bo.. może to ostatni taki nasz wspólny Sylwester.. i nie snuję tu czarnowidztwa.. tfu tfu… ale.. moja przyjaciółka ma dość braku perspektyw, harowania na „czterobrygadówce” za grosze… I  ma zamiar – zdecydowany – spróbować za granicą.. buuuu.. Piszę tu o tym, trochę z nadzieją na cud…. Że coś ją tu zatrzyma.. że zauważą ją perspektywy, a ona zauważy je.. poprawi się sytuacja itd… Kto mnie będzie „za szmaty” wyciągał na spacer?  Kto mnie zagada i przed kim ja się wygadam?… Stracę azyl… i kawę na huśtawce.. i rowerowe eskapady.. i grzybobraniowe popołudnia..  Kto sprawi, że wydam się sobie mniej szalona, bo i ona tak ma? Kuurde!!! Jednak.. szanuję decyzję i podziwiam „jaja”!!

A tymczasem tata sam sobie zorganizował Sylwka – wyjazdowego! :)

Jednak impreza zostaje, jak zaplanowano :)

 

Taa.. zatem.. ż życzeniami, bo jutro mogę nie zdążyć, pracuję bowiem, a potem coś i jakoś trzeba się przygotować… Skorzystam ze słów i melodii, bo idealnie mi pasują!

„A bodaj to każdy w domu
słodko pędził chwile
troskliwością otoczony,
przyjmowany mile.

A bodaj to w każdej chwili
samo było śliczne,
komu dnie łaskawie płyną,
temu zdrowie liczne.

Bądźmy wszyscy dobrej myśli,
gwiazda powodzenia błyśnie,
bądźmy weseli jak przy niedzieli!
Niech nam będzie jak najlepiej,
by łaskawie czas uciekał,
bądźmy spokojni i zawsze godni.

A bodaj to każda ręka
przyjacielem była,
dobre niechaj się pamięta,
zapomni niemiłe.

Bądźmy wszyscy dobrej myśli,
gwiazda powodzenia błyśnie,
bądźmy weseli jak przy niedzieli!
Niech nam będzie jak najlepiej,
by łaskawie czas uciekał,
bądźmy spokojni i zawsze godni.

A bodaj to choćby wieki
same wesołości,
niechaj złe się nie doczeka -
więcej jest miłości!”

Muzyka: Tadeusz Woźniak
Słowa: Bogdan Chorążuk

Nie ta piosenka co miała byc.... była tu od wczoraj! chochlik się wdarł....

Ta miała być i jest życzeniami dla Was:

http://youtu.be/Ee6f2iIF5Aw

 

 

 

Komentarze

  1. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że powitałaś Nowy Rok z przytupem. Oby nam się dobrze działo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dokad do G. sie wybiera? Mam nadzieje, ze nie do Szwecji. A jesli do Szwecji jednak, to powiedz jej , ze ja mowie, zeby sie zastanowila 100 razy. Bo Szwecja zdecydowanie nie sluzy Polakom, a zwlaszcza takim lekko zwariowanym, towarzyskim i socjalnym. Deprecha gwarantowana. A poza tym to wszystkiego dobrego w 2015. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku. Moja przyjaciółka też już wyjechała, widzimy się nie za często, ale to wcale nie osłabiło naszej relacji. Za granicą też nie jest lekko, ale przynajmniej jest to wynagradzane ( w przeliczniku) odpowiednio. Tylko rozstanie z rodziną jest gorzkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, powiem! Choć w planach jest UK...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego wymarzonego Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze to wszystkiego najlepszego ponoworocznie. Po drugie - jak się udał Sylwester. A po trzecie - wkracza w Twoje życie rzeczywistość emigracyjna. Ale dzisiaj, w dobie internetu jest łatwiej. Będziecie skypować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?