Zadanie domowe odrobione częściowo!

Cons wkopała mnie.. znaczy.. ratuje moją wenę i zadanie domowe mi zadała… DZIEKUJĘ!
Nominowała mnie!!! To nie Dom Wielkiego Brata, zatem nie do odejścia… Mam odpowiedzieć na pytania, co chętnie uczynię, ale złośliwie (yhm..) popsuję ciut zabawę, łańcuszek zamknę na sobie i nie nominuję innych.. tak naprawdę.. Nie wiem kogo nominować!! Odwiedzam chętnie parę blogów, ale nie czuję się upoważniona by je nominować, więc.. Wskazuję wszystkich, których nawiedzam. Wykonują swoją robotę znakomicie i chwalę, podziwiam, śmieję się , zastanawiam się czytając .. ale nie nominuję.. Cons, wybacz mi zatem!! Rzadko kiedy się buntuję, jestem niestety konformistką w wielkiej mierze, zatem.. tym bardziej doceń…;)
Najpierw wklejam na temat, jakby ktoś nie wiedział:

http://ale-ze-co-consek.blog.pl/liebster-blog-award/comment-page-1/#comment-3606
Czym jest LIEBSTER BLOG AWARD?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę” i ma na celu rozpowszechnienie naszego bloga oraz innych. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nomi-nowała. Następnie nominujemy 11 osób, które informujemy o naszej nominacji i zadajemy im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się nominację.

Pytania Cons „wytłuszczone”
1.Co Cię potrafi wyprowadzić z równowagi ( moja nominacja się nie liczy)

Z równowagi wyprowadzają mnie najszybciej nieuzasadnione ( w przewadze ;)) pretensje kierowane pod mój adres. Czepianie się, robienie burzy w szklance wody..
2. Wpadają do domu niespodziewani goście. Co robisz?

Przede wszystkim „ Boże! Mam Ogromny bajzel!!” No bo się nie zapowiedzieli – tak? A bałagan mam prawie zawsze.. Nakarmić gości problemu nie będę mieć większego, bo w lodówce zawsze coś się znajdzie, w piwnicy jakiś słoik leczo czy bigosu.. Ugotuję jaja, podam z majonezem..Jakaś sałata z pomidorami i ogórkiem.. Coś wymyślę, bo kucharzyć umiem i lubię :)
3. Twój sposób na doskonały wypoczynek.

Wypoczywać tez trzeba umieć. Zależy od możliwości i okoliczności.. Pyszna herbata, kocyk i książka.. albo rejs po blogach.. a naj naj bardziej, prawie utopijnie: Plaża, morze, leżak, słońce i bez dzieci ;)
4.Czy wierzysz w UFO?

Odpowiem tak: tak całkiem nie nie wierzę! Skoro Ziemia jest zamieszkana, czy gdzieś tam nie mogą być też jakieś żywe istoty?
5. Ulubiona słodycz.

Banalnie: czekolada mleczna
6. Co najbardziej podoba Ci się u płci przeciwnej?

To, kiedy przy nich czuję się kobietą, a jeśli jeszcze atrakcyjną to ho ho… Rozmowa pobudzająca mózg i resztę ciała… Humor.. a wygląd.. pewnie, że też… oczy i pośladki :) ale te oczy i pośladki muszą być przyczepione do reszty z CZYMŚ. Owo coś jest niedefiniowalne, zmienne, jedynie odbierane podświadomie.
7. Z czego jesteś dumna?

Z tego, że jestem matką, żoną, kochanką, kucharką, panią domu, czasem kierowcą i pracownikiem i wszystko to w jednej mnie! Wiem, ze nie jestem jedynym takim mutantem, ale jednak.. aa.. no i to, że mimo zaawansowanego wieku, trudów i kłód pod kołami wytrwałam jednak i parę lat temu prawko zrobiłam!
8. Masz okazję pozbyć się czegoś raz na zawsze. Co by to było?
20 kg swojej wagi.. A może wystarczyłoby pozbyć się.. kompleksów!
9. Trafiłaś szóstkę w Lotto. Największą pulę przeznaczysz na…
Pewnie banalnie: na uwicie gniazda.. Dom.. Zabezpieczenie przyszłości dzieci, na Przyszłość swoją (coś w rodzaju lokaty na emeryturę) Za resztę bym poszalała tu i teraz póki mogę :)
10. Z czego się najchętniej śmiejesz?
Śmieję się często i dużo. Najbardziej lubię śmiech w przyjaznym towarzystwie, jednoczący, pobudzający.. Ale film, książka czy kabaret tez super :)
11. Czy wierzysz w przeznaczenie?
Wierzę. Czasem tylko źle odczytuję znaki.

 

Cons.. zaliczone?

Komentarze

  1. Zastanowiła mnie odpowiedź na pytanie 6. Rozmowa pobudzająca mózg i resztę ciała... mogłabyś to rozwinąć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta delikatnie mówiąc niezbyt mądra zabawa w zadawanie pytań, które nic nie wnoszą a odpowiedzi są niemożliwe do zweryfikowania pod względem rzetelności odpowiedzi co jakiś czas u kogoś się pojawia. Jak ktoś nie wie co zrobić z czasem to może się bawić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Loonie ;) ależ ja zupełnie się nie mogę na Ciebie gniewać.. no co Ty.. tym bardziej że podałaś tak wyczerpujące odpowiedzi :) Dziękuję tym bardziej, że też nie sądzę ,żeby zabawa wyniosła na wyżyny nasz poziom intelektualny, ale to tylko zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem takie pytania w ,,zabawie,, zmuszają nas do pewnego wewnętrznego wglądu siebie i chwili refleksji . Zwykle przecież skupiamy się na świecie zewnętrznym i jego potrzebach. To tak dla tej naszej ...równowagi.
    Bo nie jest lepszy ... kolejny (sąsiedni) ciupający ząb, ale brak ciupania w tym, który dokucza ( wcześniejszy wpis). W odróżnieniu od ,,ciupciania,, z prywatną uzdolnioną połówką, co buziaka nie dostała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczułam psztyczka w nos? Czy Kot się gniewa na Looneiową, czy po prostu czepia dla zasady? ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi droga jaką chodzą twoje skojarzenia, mam podobną ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się podobają te skojarzenia. :D I świadczą, że masz bardzo uważnych czytelników. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też to sobie pomyślałam i puchnę z dumy ( Nie od smakołyków;)) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozmowa, która sprawia, że inteligencja i poczucie humoru muszą wzbic się na wyżyny, krew szybciej krąży, zatem odżywia wszystkie członki, budzi błyski w oku, chęć na życie i czerpanie je garściami.... I daje poczucie kobiecości, siły... Oczywiście seksualne pobudzenie też! I nawet bez nastawienia na rozbudowanie stosunków w owym kierunku.. co flirtem nazwac mozna...
    Nie wiem.. mężczyźni może mają inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sie Kocio nie gniewa na looneiową i sie nie czepia. Po prostu wyraził swoją i tylko swoją oraz całkiem subiektywną opinię bo to przecież nie looneiowa wymyśliła tą zabawę tylko stała się jej ofiarą a opinia dotyczyła bardziej tych co zamęczają innych ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Prztyczka w nos też nie dawał bo jeśli już daje to gdzie indziej na pobudzenie, krążenia ma się rozumieć ;-)))))))))))))))
    Hm, ciekawe czy robak zdążył ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...