Dwadzieścia lat minęło....

Dwadzieścia lat temu powiedzieliśmy sobie ze Ślubnym (wtedy jeszcze nieŚlubnym) sakramentalne tak.. Właściwie.. Nie sakramentalne, a urzędowe. Dwadzieścia lat temu też: zrobił mi pierwszą scenę zazdrości za taniec z wujkiem.. aa.. i za życzenia mojego kolegi..Ale kto by tam teraz pamiętał, o takich rzeczach, przecież nie kobieta….. ;))
Kolejne lata oczy pootwierały, nam obojgu zapewne… ale jakoś.. ciekawe dlaczego.. minęło lat dwadzieścia i nadal jesteśmy małżeństwem.. Choć nie wiem naprawdę których chwil było więcej, tych dobrych czy tych złych, bo policzyć się nie da… ale widać były i dobre, choć może sprawiam tu wrażenie, ze nie.. taka masochistka całkowita;))
Dziś.. Zostanę zabrana na obiadokolację, coroczny , prawie, zwyczaj.. Kiedyś była kawa lub impreza dla rodziny, ale z czasem bardziej sobkami jesteśmy;)

czekam..

czekam...

aż się doczekam...

no to pa..

Komentarze

  1. Rocznicę macie ,,Dwudziestolatków,,
    Więc pamiętajcie dnia każdego:
    że gdzie dwóch sobków...
    tam nie ma ...żadnego.
    Dlatego... Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodam tylko tyle:
    W następnych latach
    Niech Wam mijają
    Same dobre chwile!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziały gały co brały ;-)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Osmiele sie stanac w obronie Loonei i wyrazic poglad, ze mlode galy zazwyczaj bywaja zaslepione i nie widza wyraznie, albo widza to co dany posiadacz gal chce widziec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boszsz, dokładnie w tym samym dniu i roku urzędowo ślubowałam... teraz też bym świętowała 20-tą... gdybym świętowała, ale zaprzestałam dwa lata temu ... :)
    a dla Was najlepszego.... :)
    oraz z tymi galami jest różnie, czasami zaczynają widzieć ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zyczenia już składałam ;) A JA DODAM COŚ OD SIEBIE DO TYCH GAŁ ...... MOJA M. MAM DŁUGIE KRECONE WŁOSY ,NA PEWNO SPADŁY JEJ NA OCZY PO CZESCI:)
    I ZAŚLEPIŁY hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za obronę:) Jednak.. można tez powiedzieć: "cierp ciało, jak żeś chciało"

    OdpowiedzUsuń
  8. Allllleeeee syytuaaacja!!! no no...

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO G. to jest to!! to tylko przez moje włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. prawda???... przypadki chodzą po ludziach ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione życzenia dla Ciebie i męża. Mam nadzieję, że na kolacji było miło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...