Bumerang marcowy - nie nazywam się niebo...

Tak jakoś trudno znaleźć sens i kolory i przestać na nie czekać, kiedy wszystko wyblakło w jednej chwili.. I dylemat straszny pomiędzy tym czego się chce, chciało, pragnęło a tym co boli choć wydawało się, ze nie zniszczy… Kuuurde.. klaps to za mało!

Instynkt samozachowawczy nie u każdego działa jak trzeba.. Mój jest dość dobrze ustawiony, bo egoistka ze mnie.. Teraz podpowiada mi starą prawdę: „jeśli czujesz, ze jesteś w dołku, to natychmiast przestań kopać!” Żebym jeszcze potrafiła zdalnie, na odległość!! Ale aż taką dobrą-złą czarownicą nie jestem! Choć muszę przyznać, że bardzo starałam się zaczarować! I widzę jedyną drogę do zakopania mojego dołka, w pomocy zakopania tego innego dołka..Jednak moja łopata i metoda - ne na da... a wręcz przeciwnie! szkodzę...

Może.. to PMS i to co zaraz po nim, pogarsza sprawę? Można powiedzieć, że nie tylko serce mi krwawi ;P

Tak jednak trudno przestać kopać kiedy wychodzi na to, że najbardziej psuję to na czym bardzo mi zależy! Moje epitafium tak powinno brzmieć… Lepiej jak wszystko jest letnie, pastelowe, wtedy układa się katalogowo..

Aaa. Paneli nie było.. nawet jednej sztuki na stanie nie mieli! W piątek dopiero do odebrania!

Dziewczyny to wpadajcie, położymy fototapetę, niech Ślubnemu skoczy gul.. (to jakiś most, chyba brukliński, w kolorach sepii.. ponad 3,6 m na 2,5m - cała ściana) A potem.. może winko? Utopię smutki! Choć przy ilości przeciwbólowych z ostatnich dni... nie bardzo, ale co tam! wątrobie śmierć!

Nie..to nie o mnie, żadna część:

http://youtu.be/bn4yvJtVnyw

Komentarze

  1. Też muszę się zabrać za remont i nawet to, że to napisałam, mnie przeraziło. Nienawidzę tego słowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Most bruklinski jest świetny, mojej córce też marzy się taki.
    Remonty sa straszne, najgorzej przy robocie podłogi, trzeba wszystko wynieść z domu, reszta to pestka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie enigmatycznie wszystko opisałaś.. a nie można by było nieco jaśniej? ..wygląda to mi raczej na okopy a nie dół.. w obecnej sytuacji to mogę tylko podać rękę, abyś już wylazła z tego okopu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...