(Nie)malinowe życzenia

Malinowa galaretka szczytem marzeń?… Jak się nie ma co się lubi.. to lepiej poszukać sobie marzeń realnych.. Póki co malinowa galaretka też okazała się niedostępna.. A mam maliny mrożone i zaplanowałam zrobić placek z galaretką, pianką śmietanową i malinami.. We wtorek, na imieninową kawę dla Ślubnego…

Niedziela oszukana. Wygląda za oknem wiosennie, ale wróciły temperatury zimowe.. Podobno na chwilę.. Zresztą.. niech sobie będzie jak chce to i tak nie zmienia wiele..

Podobno w życiu..Wystarczy chcieć, bardzo chcieć. Jednak myślę, że odwrotnie. U mnie na opak raczej.. Lepiej nie chcieć, nie oczekiwać, skupiać się na galaretkach tego świata i będzie jakoś.. „Jeszcze tak nie było, żeby jakoś nie było” to też pocieszające, choć nic nie znaczy.. Dlatego życzenia, siedem czy trzy, lepiej ująć w takie jak szczypiorek do jajecznicy, czy przejażdżka rowerem... Szczypiorek dziś mi się ziścił, seks wieczorem zapewne też wypali, jutro może galaretka. Małymi, realnymi kroczkami;)

http://youtu.be/Ri7-vnrJD3k

Komentarze

  1. Galaretka malinowa (zwłaszcza na placku, który opisałaś) może sprawić, że człowiek poczuje się jak malinowy król...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodą się nie przejmuj. Lada chwila będzie już mocno wiosennie. I na pohybel zimie!!!
    Mam pozimowego i pogrypowego doła. Czy to się leczy?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tez jakos zimno sie zrobilo,a jeszcze moj wygrzebal w internecie ,ze lato ma byc deszczowe niiiiiieeeeeeeeeee
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy za bardzo czegoś chcemy, świat nam to zabiera
    tak jakby stwierdzał, że nie jesteśmy na to gotowi
    JESZCZE

    a Malinowa galaretka potrafi być szczytem marzeń
    Teraz marzę właśnie o niej....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko, co malinowe, jest szczytem marzeń... Moich na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie zdołowanych

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że źle wygrzebał!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie marzenie mogę spełnić.. wpadnij na placek z galaretką malinową. Slubny się chyba podzieli...; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlec.. zapraszam na placek z malinami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...