Wiosennie nadziejnie choć poniedziałkowo...

Nooooo!!! Żeby poniedziałek był taki piękny??! Nawet mimo wyjątkowego pracowego Sajgonu??
Wiosna wiosna wiosna..

Może mimo obaw… Będzie jednak dla mnie cudna? Będę mogła się nią cieszyć? Wiosna jest nadzieją.. Dziś.. Było słonecznie energetycznie nadziejnie..

A wieczorny spacer z G miał w sobie zapach mokrej ziemi.. Kto ze wsi (lub na wsi bywa)ten wie, jak cudownie pachnie mokra ziemia wiosennym wieczorem lub rankiem..

Wytarmosić niedźwiadka za futerko, niech budzi się do życia z zimowego snu! Niech nie boi się nachodzących dni, nie będą takie złe…

Nic nie trwa wiecznie, ale.. pomyślę o tym jutro.,. bardzo jutro.. może to jutro będzie baaardzo odległe, tak bardzo, ze już nie będzie to miało znaczenia.. Często widzę w tym moje podobieństwo ze Scarlett O’hara..

http://youtu.be/M7Sfgc73-sQ

Komentarze

  1. hm,ja tez machnelam taki wierszyk o bohaterce Przeminelo z wiatrem , ale wstydzilam sie go wstawic na blog ,,,tqk tqk wiosna wiosna i bedzie za moment hardrocowych kwiatow moc....
    POZDRAWIAM CIEPLO U

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś to się inaczej nazywało , ale jak zwał tak zwał . Przyznam się ze dawno nie tarmosiłem niedźwiadka

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz nasz zdrajca Uczuciowy to miszczu ???
    U mnie w ogrogku krokursy sie rozniebiescily
    pozdrawiam cieplo milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. w ogrodku krokusy sorka moj komp cos ostatnio rozrabia,,,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze Scarlet O Hara był niejaki Rett Butler więc jak to z tymi podobieństwami looneiowa? ;-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Ulkilup.
    Chyba Ci wiosenne słońce zaszkodziło. Nigdy nie używałem innych nicków i nie podszywałem się pod kogokolwiek a to, że używałem słowa miszczu to tak jak niejednemu psu Burek. Natomiast co do "zdrady" z nikim tu w związek nie wszedłem więc i nie zdradziłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda Scarlett ma swojego Retta...co kocha a i tak porzuci;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam Miszczu to nie Uczuciowy..to całkiem inny blogowicz, całkiem!


    Och dzieci.. zostawić was na trochę samych;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...