Mammografia, przyjaźń i skurczybyki..

Jak to leci? Takich trzech, jak nas dwóch, to nie ma ani jednego? Jakoś tak? No to powiem, że ja i G.. to jesteśmy niezłe wariatki.. Nawet wyprawa na mammografię jest wesołą przygodą. G odebrała swoje wyniki (wszystko ok.!) a ja dałam sobie piersi pomiętolić pewnej pani (a nie mógł być jakiś przystojny Indianin?) i spłaszczyć na naleśnik(na szczęście chwilowo) maszynie!! Kobiety! Nie bójcie! Da się wytrzymać!!
G założyła na wyjazd jeansy, które najprawdopodobniej zbiegły się w praniu.. Skuurrczybyki.. Moje już dawno takie nieszczęście spotkało, stąd legginsy lub spódnice noszę..Nowych nie kupiłam, bo namiotu mi nie trzeba.. Epidemia jakaś czy co? W każdym bądź razie, G za punkt honoru, wzięła sobie wbić się w te spodnie.. I wbiła się.. ale kiedy dojechałyśmy na miejsce, wysiąść był pewien problem: „kopnij mnie w duuuu..pę to się wykulam!” Po powrocie jeszcze wlazłam do niej na kawę, a przed wyjazdem ona była u mnie, na mojej „firmowej” i chyba ktoś nam do tych kaw czegoś dosypał?.. Bo choć każdą coś gnębi, jakiś robak gryzie, to zachowywałyśmy się jakby ktoś rozpuścił gaz rozweselający, albo jakiś dymek..

A odbiór moich wyników, jak G już w Polsce nie będzie..

Noo… odliczanie już ruszyło.. Od jutra za dwa tygodnie.. Powtarzam się? Nic dziwnego.. Ciągle liczę na cud.. że G wygra w lotto albo co.. i zostanie..

Komentarze

  1. Dawaj ten sernik, dawaj!!! Moj ulubiony!!!
    Wyniki... Pomodlilam sie, a coz innego mozna zrobic? ;)
    Ech... Babeczki.. Ciezka przeprawa czeka G. Ale da rade, twarda z Niej babka! A Ty.. Dasz rade, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego Indianin ?? dlaczego faworyzujesz jedną nację a reszta to co?? Czyż nie mógłby być to zwykły biały człowiek?? Phi nie to nie to se szukaj Indiańca, ale pozwalaj maszynie oo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam! Jak marzyć to marzyć... bardziejo typ urody chodzi niż o nacje..
    A... A czasem Indianin bardziej osiagalny niż konkretny biały mężczyzna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ależ ty kapryśna jesteś, a wymagająca!! Albo Indianin czystek krwi i rąk albo jakiś biały, ale jeden konkretny egzemplarz, który jest nieosiągalny!! A nieosiągalny bo co?? Eeeetam choćby człek chciał swe usługi zaproponować to na starcie wyautowany zostałem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aa.. to była propozycja? Ależ mało kupująca jestem! Cóż.. następna mammografia za trzy lata.. chyba ze.. odpukac.. puk puk.. że trzeba będzie coś poprawiać...

    OdpowiedzUsuń
  6. A pewnie ze dam radę bo nie ma innego wyjścia...
    A sernik poleciaaaał.. do Ciebie oczywiście.. odmówić bym nie mogła bo by mnie myszy zjadły..

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj no oby nie trza było nic poprawiać, ale wiesz no może jednak częste badanie palpacyjne mnożna robić zdecydowanie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dasz radę światłowodem.. to pomoc zawsze mile widziana!

    OdpowiedzUsuń
  9. No dooobra to jednak trza zaufać mammografowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa.. widzisz nie sięgniesz! ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. A bo TY ani kroku nie chcesz zrobić, to trudno to se musisz wierzyć w jakies tam ustrojstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ja nie mam nic przeciwko kroku ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale co w strone światłowodu?? Ten krok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nooo... niech będzie! dla zdrowia wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wychodzi mi Desperado, że byles 1000 komentatorem, bo 1000 komentarz u mnie!! wow.. a ja nie mam nagrody przewidzianej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz zaraz, jak to nie ma nagrody!! Ja się domagam nagrody !!
    A o zdrowie dbac trza i regularnie się badać też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A tak to! Nie ogłaszałam nagrody, prawda? To nie tak bezinteresownie komentujesz mi tu?
    ale że jako, statystyki mi znacznie poprawiasz.. to cos bym tam musiała... czekaj.... uuuuu...ee.... nie dało rady! chciałam wcisnąć w światłowód michę bigosu..
    mogę najwyżej fanfary na część odśpiewać... innego pomysła brak..

    OdpowiedzUsuń
  18. Nooo ta micha bigosu byłaby w sam raz, o ile przeszło by wraz z jakąś ćwiarteczką :) No i oczywiście że bezinteresownie i tylko dla przyjemności komentowania, no ale wiesz jakby jakaś imprezka z tego tytułu sie odbyła to oczywiście jak najbardziej :) Jestem za :) Jesteś pewna że śpiew w twym wykonaniu może stanowić nagrodę ??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?