Oklapnięcie przedświąteczne

Mam wrażenie, że tą godzinę co nam zabrano w ostatni marcowy weekend, kradzioną mam jeszcze każdej nocy i każdego dnia.. Noc za krótka a dzień ucieka błyskawicznie!! Choć dzisiejszy, może ciągnie mi się jak szara guma i nie jest już taki naładowany erotyzmem jak ostatnie dni.. no ale cóż… Może nawet nie wypada w taki dzień.. ? No i.. nie chcę stwarzać mylnego wrażenia, ze to blog erotyczny! Tak, że ten tego ten: kto tak pomyślał, rozczaruje się! Erotyzmu jest tu raczej mało, bo często go hamuję w słowach pisanych.. To jest blog, taki jak był ten mój pierwszy zatytułowany: puzzle życiowe… Czyli zawiera wszystkie elementy życia, dni wesołe, smutne, doły, góry …
Nie jestem pustelnicą, choć czasem lubię być sama.. Bardziej zależę od innych ludzi czy ludzia niż bym nawet chciała.. Mój humor, nastrój buduję nie sama.. Kwestia tego czy potrafię wybrać pasujące elementy i wg jakiego obrazka je ułożę? Jak to u każdego.. różnie z tym bywa.. Jestem raczej nieskomplikowana i z natury pogodna.. (może ostatnio tego ni było widać).. Wydaje mi się, ze bardziej nudna niż męcząca..ale to może tylko takie moje wrażenie;)
Dziś zabrakło tęczy, mimo, ze za oknem znów zaczyna wyglądać wiosennie..

No to tu jest przepis na zalane kotlety: http://kuradomowaczylicocina2.blog.pl/2015/04/03/zalane-kotlety-okraszone-radami/

Komentarze

  1. loonei, życie nie składa się tylko z cudownych, wesołych chwil i wszyscy o tym wiemy... raz człowiek ma humor, raz ma chcicę, a raz ma doła i to trzeba zrozumieć...
    trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) ciepło mi, zwykle nawet za bardzo! ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Buuuuuuhahahahahahahhahahahahahaha no proszę :) Nie ma to jak przedni dowcip przeczytać, można się usmiac jak norka, ale-ale dlaczego niby jak norka?? Ja tam wole chomiczka na przykład, bo on potrafi pół czekolady zajumac na raz , a co taki sprytny jest. Aaaaa jak to możliwe aby kobie nieskomplikowana była co??

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam żeby ktoś zaprzeczył! ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. No taaaa weź jeszcze napisz że lewo to zawsze jest lewo, a nie to prawe lewo i że jak facet wreszcie się albo domyśli albo dowie czego chcesz nie zmieniasz zdania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnie to u mnie bywa z tym lewym czy prawym..P przez co jeden z egzaminów na prawko oblałam... ale.. możesz, mi wierzyć, że jak chcę czegoś od mężczyzny, to powiem albo okażę tak, ze nie ma zmyły i... nie zmieniam zdania.. w trakcie..raczej! ;P mam już tyle laty, ze.. nie liczę zbytnio na domyślność faceta.. bywają wyjątki co prawda...
    Bardziej liczyłam na zaprzeczenie, w sprawie tej nudy.. heeelooołł! ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa.. edenlas to tez ja..Loonei.. wlazło samo..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale chcesz powiedzieć, że miałem zaprzeczyć żeś nudna nie jest, noooo chyba nie jesteś chociaż jak kobieta sie pyta czy w tych spodniach wygląda grubo to nigdy nie wiem co odpowiedzieć. Bo jak poniedziałek kiedyś absolutnie ależ skąd to było taaak przecież wiem że mam trochę za dużo mówisz tak bo chcesz mnie do łóżka zawlec, innym razem powiedziałem że no i owszem no i wtedy się zaczęło ledwiem z życiem uszedł ! Więc na takie podchwytliwe pytania nie odpowiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo czasem nie ma dobrych odpowiedzi! Pierwsza wersja oczywiście lepsza, ale jak kobieta chce się czepiać to zawsze coś znajdzie... trzeba było potwierdzić chęć zawleczenia,a w drugiej wersji zwalić winę na spodnie li i wyłącznie!
    nie chce tu wojny damsko męskiej wywlekać..ale mężczyznę też czasem trudno zrozumieć.. ustalmy więc, że są LUDZIE trudniejsi do zrozumienia i LUDZIE..nudni

    OdpowiedzUsuń
  10. Przestań, nie miałem najmniejszego zamiaru jej nigdzie wlec, nigdy sie tak mocno nie opiłem jeszcze ;) A hmmm powiadasz że ludzie trudniejsi do zrozumienia, no to ma sens, jak dodamy te część niemożliwą do zrozumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uups... to gorzej,że bez opicia nie chcesz kobiety (tej?) zawlekac gdziekolwiek ;P na to i inne spodnie nie pomogą!
    i..
    dobranoc, bo szlaban na kompa dostanę! ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ups limitowana wersja :) no dooobra, chociaż powinnaś zastrajkować jak to ograniczać swobody obywatelskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pełnia nadeszła, może stąd takie kijowe samopoczucie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...