Przecinek też trzeba umieć robić

Taki przecinek: Mała chwila przerwy i odpoczynku między sernikiem, galartem drobiowym, schabem, święconką, a sprzątaniem (w tym mycie okapu..brrr..)

Nie bardzo dobrze się czuję.. Znów wraca bumerang przeziębienia i bólu gardła.. Nie mogę się od tego uwolnić.. Nastrój świąteczny nie powiem, że prysnął, bo w sumie nie było go wcale.. ale.. mogłoby być go choć ciut ciut? Jajka w końcu lubię..do jajek bułeczki i git!

Aa.. mammografii wczoraj nie zrobiłam, z kilku powodów.... Mam czas do końca roku..zdążę..

……………………………………

Życzę wszystkim by nadchodzące Święta Wielkanocne były radosne aż do głębi serca!

Panowie- uważajcie by wam ktoś nie zrobił wydmuszek! Dziewczyny – oszczędźcie, może się jeszcze wam kiedyś przydadzą..Niech jajka tańczą, fruwają, huśtają się!


przecinek

Komentarze

  1. Ważne żebyś odzyskała świąteczny nastrój. Polecam ajerkoniak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjdzie nastrój jak ułamiesz kawałek króliczka, przegryziesz jajkiem z chrzanem i do tego kielonek czegoś mocniejszego.... Wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmingus Dyngus .. opryskuje .
    Miłej końcówki dnia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooopryskana.. dzięki;p tego mi było właśnie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całym wiadrem chlustam wodą oooo!!
    Jeszcze słodkości się za to domagam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę zimna ta woda.. ale ok..zwyczaj taki, choć mogłeś trochę podgrzać, przeziębiona jestem ;P
    .. . Sernik z rosą dać mogę, chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty marudna jesteś! A nie jest czasem za mokra ta woda, cooo??? A serniczek z rosą mniam pyyyyycha a kawusię dostanę ??

    OdpowiedzUsuń
  9. No mokra, mokra, trzeba było ta bardziej suchą wybrać..
    Kawa oczywiście!.. chlusnąć czy nalać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nalać do filiżaneczki i ładnie podać z cukrem :) Kawę rozlewać będzie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A taki śmigus dyngus dla bogatych;P
    Zamieszać? mleczka siknąć?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamieszać naprzemiennie po trzy okrążenia w prawo i w lewo bo tylko takie mieszanie gwarantuje właściwe rozprowadzenie cukru :) Kawa powinna być gorąca słodka i czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A podobno nie powinno się komuś mieszać, bo to wróży kłótnię! Ale co tam.. mieszam, wg wskazówek..uups.. o jedno w prawo za dużo wyszło.. jednak ja sobie mleka naleję...

    OdpowiedzUsuń
  14. Noooo ale jak w prawo za dużo ?? No nie no!! To do serniczka jeszcze jakiś makowiec :) Ale do tej pory piłaś coś innego, nie mleko ??

    OdpowiedzUsuń
  15. Herbatę ;P Winkowałam wczoraj.. A mleko do kawy oczywiście, samego już raczej nie pijam..
    Makowca nie mam! Galaretka z owocami i bitą śmietaną może być? albo babka... lubisz babki? ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeeeeeewnie że lubię babki baaardzo lubię :)Ale galaretka też niech będzie :) I troche winka też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezły z ciebie spryciarz! Wszystko to za jedno wiadro wody! jak ty to robisz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooooo ale jakie wielkie wiadro i jakie symboliczne i jakie ważne i .................... no wiesz no :) Sama proponowałaś te galaretkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ oczywiście! galaretka zamiast makowca była, ale nie wypominam.. galaretka dobra na kości...Smacznego!i na zdrowie!
    Za wiadro dziękuję, przynajmniej prysznic mam zaliczony ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. upsia poważna sprawa zmiana podpisu, uuuuuuu poważna bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na zalogowaniu wskakuje automatycznie, to zresztą nie pierwszy raz;P Odmailowy to podpis. Nie pierwszy raz chyba spotykasz kobietę co to niejakie rozdwojenie jaźni posiada..;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ skąd!! Przecież ja nieśmiały jestem, ja nic nie wiem ja zarobiony jestem prosze zadzwonić za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No tak myślałam.. Nieśmiałość aż bije z liter...No to.. za miesiąc!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...