Kolory domalowane szarości..?

Taki system pracy jest nawet znośny.. Dwa dni wolne, trzy dni pracy, dzień wolnego, dzień pracy i znów dwa dni wolne… ihih.. Tylko teraz trzeba będzie przeżyć pięć roboczych!

Ach jakbym pragnęła być teraz gdzie indziej…. Noo.. yhm.. nad morzem choćby! Teleportacja.. Miałabym parę pomysłów, oj miałabym…

Dziś robiłam w pracy za Indiankę, noo… taką trochę bledszą.. Za to przy Ślubnym, zawsze wyglądać będę jak córka młynarza,.. Bo on już, znów jak Masaj wygląda.. Masaj w białych skarpetkach ;P Nie zależy mi by się strzaskać na mahoń, ale tak ciut koloru złapać, choćby przez to wesele, na które pod koniec czerwca idziemy.. A nieeeee chceee mi się straszliwie na nie iść.. Choć tańczyć uwielbiam… Powodów jest kilka, skąd ta niechcica, ale już tu przytaczać nie będę.. Dość marudzenia… Choć obiecać nie mogę, ze całkiem! I że nigdy :P
Bo łapki mam już sine od wiecznego bicia się po nich.. W celach powstrzymujących (się)oczywiście! ;)

http://youtu.be/WaW3c3prxdM

Komentarze

  1. coraz częściej zastanawiam się, czy my aby nie siostry, rozdzielone w dzieciństwie i adoptowane przez obcych... :)))))))
    też bym chciała być nad morzem i łapać opaleniznę, ale pozostają mi krzaczory nad sztucznym zbiornikiem wodnym, póki co... ale i tak korzystam ... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ci całkiem możliwe! Siostrzane duszyczki;) Ja nawet bez zbiornika korzystam! Kawałek ogródka pod płotem przy garażu.. mało romantycznie, ale jednak! Jutro mam obiecany wyjazd nad jezioro, na rybkę smażoną;P Okaże się..

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilkakrotnie się przekonałam, że siła niechęci pójścia na imprezę jest wprost proporcjonalna do ilości zadowolenia i znakomitej zabawy. Miejmy nadzieję, że w Twoim przypadku będzie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...