Tytuł wyparował, ale naprawdę tu był!! ;)

Absolutnie nie narzekam, w końcu lato po to jest, by upał był, ale chyba sprzęt nie daje rady.. Styki się grzeją, z prądem szaleją, komp się restartuje.. Jeszcze szlag mi go trafi i będzie płacz i zgrzytanie zębów!
Dziś wstałam z werwą, dość wcześnie, choć głowa ciężka od wczorajszego winkowania.. Prysznic mnie trochę otrzeźwił, wraz kroplami wody spływającymi po skórze, spływał kacyk….

Było wczoraj fajnie, było babsko, było smacznie i szum w głowie.. Była nawet huśtawka.. Uwielbiam się huśtać, a mąż koleżanki zrobił piękną, drewnianą (zapewne z myślą o dzieciach, a nie o takich gropach jak my..) Ale jest to solidny chłopak, budowlę zrobił też solidną, dlatego zaryzykowałyśmy rozhuśtanie.. Wytrzymała mnie, to wytrzyma wszystko! Chciałabym mieć taką koło domu, najlepszy sposób na odstresowanie!!!! A szczególnie kiedy noc i gwiazdy bujają się nad głową. Ów Mąż zrobił też cudną altanę, do której poszłyśmy jak już żar trochę odpuścił...

Dzisiejszy dzień zaczęłam tak wcześnie, bo liczyłam na spotkanie z G! I udało się! Dziś jej średni syn ma osiemnastkę. Ledwo przyleciała, przywitała się z psami, z dziećmi i znowu z psami.. No z mężem oczywiście też ;) A potem pobiegła do fryzjera, bo jej ognista czerwień stała się na emigracji, wypłowiałą różową landrynką.. Oszczędzając czas, którego G będzie tu (w Polsce) miała baaardzo mało, poleciałam do tego fryzjera, czekała z farbą na włosach, potem mycie, układanie, a w tym czasie przynajmniej już gadałyśmy. Potem pershing kawa u niej… Jutro 8.00 najpóźniej 8.30 na rowerki się umówiłyśmy :) Zanim żar z nieba runie i zanim będzie trzeba wpaść w domowe, niedzielne obowiązki.

Tak, ten weekend jest baaardzo ok. :)

Komentarze

  1. no i od tego jest własnie salon fryzjerski, żeby kobiety mogły spokojnie poplot.... pogadać, a nie żeby facety patrzyły... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowerki niezły pomysł a huśtawka i fryzjer najlepszy odstresowywacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł nie wyparował. Po prostu, od wczoraj, cenzura kasuje niektóre tytuły...

    OdpowiedzUsuń
  4. AAA mówisz Boja? kto mi tu paluchy macza??

    OdpowiedzUsuń
  5. OOoczyyywiscie!! Nich sobie idą do męskiego, jak już muszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda? pomysłowe jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...