Odrabiam zadanie domowe cz. 1

No dobra… przyjaciółka-zmywarka cichutko mruczy i odwala robotę za mnie.. Ciasto na chleb rośnie – mam nadzieję.. Obym nie zapomniała go upiec!! Rodzina nakarmiona resztą pomidorówki (nie wysiliłam się? Marnować się nie godzi! Dziś była lepsza niż wczoraj – jak zwykle w przypadku zup ;P) i naleśnikami… Zatem bez wyrzutów sumienia (tak miewam je rzadko) mogę oddać się temu co najbardziej lubię.. W spokoju, bo Ślubny wybył, dzieciaki też… Wygodnie, w luźnej tunice, bez stanika, boso, z herbatą w kubku w słoneczniki siadam do stanowiska blogowego :)
Teraz powiem bardzo brzydkie słowa, więc młodzież szkolna niech uszy zatka: wakacje się kończą!!!!
We wtorek już wrzesień… I czekam na niego i boję się… Jakoś tak.. co mi przyniesie? Ostatnie tygodnie nastawiam się odpowiednio, nie wiem jednak jak wyjdzie w praniu…
No dobra.. ale wakacje jeszcze są, jeszcze sierpień, a ja już dostałam zadania domowe!! I to z trzech źródeł!

http://redmind.pl/index.php/liebster-blog-award/
http://smutek21.blog.pl/2015/08/21/liebster-blog-award-lba/
http://jagatoja.blogspot.com/2015/08/nominacja-raz-jeszcze.html


Nie ma trudnych pytań, ale już odpowiedzi iii.. No to postaram się, ale od razu przepraszam: nie poślę łańcuszka dalej! Trudno, piątki ani szóstki nie będzie! ;)

Chronologicznie, najpierw był RED ze swoimi pytaniami.

1.Czego chcesz od życia? Właściwie to czego NAPRAWDĘ chcesz od życia?
Od życia nie chcę niemożliwego, choć to pewnie banalne.. no i.. wiele rzeczy okazuje się jednak niemożliwe, bo człowiek nie jest samotną wyspą.. Na szczęście, ale.. to nie zawsze.. Banał pozytywny, to fajna sprawa dla człowieka, choć nie dla książki czy filmu. Za ogólnie? Jestem kobietą, mogę nie wiedzieć czego chcę :P Ale.. z małymi modyfikacjami, małymi ale znaczącymi, niech to moje życie zostanie takie jak jest..
2. Co uważasz za swoją największą porażkę?
Nie cierpię nad tym bardzo, ale czasem żałuję, że nie poszłam na studia.. ale czasem bardziej boleję nad nadmiarem..moich kilogramów :) Prawdziwa baba: boleje, a żre;)
3. Co za największy sukces?
Sukces.. Nie wiem czy można tak to określić, ale to moje dzieci.
4. Najdziwniejsze miejsce w którym uprawiałaś/eś sex?
Nie wiem czy dziwne: pod drzewem w lesie.. a dziewictwo straciłam w parku (publicznym) na brzegu stawku ;)
5. Opisz mi swoją niespełnioną fantazję?
Od razu przyszła mi na myśl fantazja erotyczna, ale przecież niekoniecznie o taką pytasz.. majaczą mi tu stroje „z epoki” jakaś pokojówka, koniuszy, panicz, hrabina… nie wszyscy naraz, bo zbiorowo nie fantazjuję..eee..zapędziłam się;) Ale innej fantazji niespełnionej nie opiszę, bo zapeszę!

6.Jaki jest sens życia?
Życie trzeba przeżyć, a nie przeczekać

7.Określ siebie jednym zdaniem.
Jestem dzika, daję burzę, jestem cicha, daję susze….

8. Grzesznik czy święty?
Oczywiście, ze grzesznik! Człowiek z wadami i zaletami. Parę żywotów świętych sprawiło, że uznałam, że zmarnowali dar życia. No: Na słupie stać?? ;P

9. Miejsce, które najbardziej chcesz odwiedzić, to …. ?
Mam kilka takich, teraz pod wpływem lata i wakacji przychodzi mi głownie : Pobierowo.. Głównie z sentymentu

10. Co możesz zrobić dla innych w swoim życiu?

Może jestem małostkowa, ograniczona. Ale innych to mam na myśli rodzinę i przyjaciół. Dla wszystkich nie dam rady. Daje im swoja uwagę czas i troskę.. jednak.. Jestem też egoistką, ale trzeba być sobą, by móc z siebie coś dać..

11. Twoja największa słabość to …. ?

Czekolada i seks :)

No dobra… Na dziś tyle, Marię Alejandrę i Jagę o cierpliwość proszę;)

http://youtu.be/QSS_PZw_iek

Komentarze

  1. Szczere to odpowiedzi. Nawet można powiedzieć, że w pewnym sensie monotematyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A bo ja taka jestem trochę..3BIT ;) aa.. chyba za młody jestes by pamiętać akurat tą reklamę, która mam na myśli..zatem powiem: prawie wszystko mi się tak monotematycznie kojarzy!... A moze.,. panie po 40stce tak mają? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie mów tego głośno nie mogę uwierzyć że jeszcze kilka dni i znów powróci szkolny chorror. Jedyny plus ze moja najmłodsza w końcu trafi do żłobka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam się, więc się nie wypowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA więcej na ; http://zagubiona29.blog.pl/2015/08/27/odpowiedz-na-lba/

    OdpowiedzUsuń
  6. ma rację, Loonei, panie po 40-tce tak mają i większości się to podoba, szczególnie tym młodszym... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chodziło mi o facetów oczywiście ... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Namnożyło się tych zadań domowych, ale spoko ja poczekam i wierzę że odpowiedzi bedą na najwyższą notkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego szczególnie tylko młodszym? Czuję się dotknięty...

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się ciesz: dotyk jest fajny :P No i Boja, pociesze cię, przecież Frytka napisała :"szczególnie" a nie "tylko"...
    A skoro protestujesz, to znaczy, ze i starszym się to podoba! :) hurra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj Boja, czy to zły dotyk?.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe szczęście, że nie tylko te po 40stce ;))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...