Taka zapchajdziura ;P

Tak rozglądam się i szukam..Może gdzieś leży? Upadła, zginęła, schowała się? Chyba odpłynęła w inne rejony! Znalazła sobie azyl głęboko, daleko, gdzieeeś…. No cóż… Nie wszystko na raz! Ale.. ni cholery weny nie mam!!!

Ee.. w sumie.. Czy jest wena czy nie, przecież obowiązku nie ma z pewnością!! Jednak ja dziwnie się czuję, jeśli tu „listy nie podpiszę” może to nałóg, może nie, analizować nie mam ochoty!

Moja stara metoda: zacząć od dupereli..albo..od początku?
Hmm

Do pracy dziś zabrałam się ze Ślubnym gdyż albowiem ponieważ (oo tak można zapełnić stronę…; P) coś mi się w stopę stało..Boli mnie ścięgno zbytnio naciągnięte zapewne przez skurczybyka.,. znaczy skurcz nocny.. Od kilku dni mnie boli, ale dziś rano poczułam, że nie dam rady.. hmm… Czyżby ta owa, jak jej tam..brr..starość?? Wiek taki, że jak nie boli, to nie żyję??
W pracy.. cóż… Sajgon – nie nowość… Za to inna nowość jutro: Przychodzi nowa koleżanka w zastępstwie P. naszej przyszłej mamuśki, będącej na L-4… Ciekawe czy się wpasuje w nasze pracowe puzzle? W kontekście nie tylko zdolności do pracy, a głównie mentalnie.. Nasza maszyna działa świetnie, oby nowy trybik do nas pasował…

Z innych super ciekawych rzeczy… Suszy mnie! oby na zmianę pogody! ;P

W sumie mam dość na głowie i sobie idę…

http://youtu.be/r92vAPZiACY

Komentarze

  1. Ponoć gdy coś nas boli to czujemy, że żyjemy także to chyba dobry znak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro suszy to musi popadać ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem i taka zapchajdziura dobra, ja też często i gęsto zastanawiam się co tu napisać, czy jakaś ciekawa historyjka mi się przypomni a jak nic nie przychodzi do głowy to cokolwiek, aby tylko zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?