Kwadratura koła w pudełku

MAM DEJA VO?

Jestem. Komputer odpalony.. Kursor mruga, a w głowie mętlik..Zatem zabrałam się za wstawienie zupy pomidorowej na jutro i doprawienie kurczaka a'la gyros na dziś.. Rozładowanie zmywarki też wielkiego myślenia nie wymaga. Takie czynności pomagają odmyślowywać się, albo naprostować plątaninę przewodów w mózgu... Może mężczyźni mają swoje "pudełko nicości" * ale kobiety mają podobne..Tylko czasem jest w nim tak dużo wszystkiego, że jakby nic nie było.. To taka subtelna, acz znacząca różnica.

Czasem ma człowiek takie przemyślenia, czy decyzje, że czuje się jak wąż pożerający własny ogon.. Jak to mówią: gdzie się nie obrócisz i tak dupa z tyłu!

Jednak nie jest źle, no przecież! Ależ skąd!

Ponad połowa listopada już za nami, środa też wyznaczyła połowę tygodnia roboczego, zatem PRAWIE weekend..

Dzisiejszy dzień przyniósł echa burzy. Choć myślałam podczas porannych przygotowań, że mi się zdaje iż widzę błyski. Jednak 15 km od mojej wioski była burza regularna, wiem z bezpośredniego źródła: od koleżanki z pracy...Zatem mi się nie zdawało, omamy (jeszcze) mnie nie dotyczą!

Rozruch poranny bardzo zgęziały i nawet popołudniowe przebłyski wśród chmur, nie pomogły.

Wiatr silny wieje i chyba chandry przywiewa.. Co by tu zrobić??? Może to.. a może tamto.. no tak: ciągle pożeram własny ogon...

Zatem widzisz Uczuciowy, rację masz.. Bo jak nie koszula w osobistej dupie, to ogon pożerany! Looneiowa nie ma lekko!

Chciałabym wskoczyć w pudełko z cudowną plażą, na niekoniecznie bezludnej wyspie.. Kąpiel w orzeźwiającej wodzie, a potem wyciągnąć ciało na leżaku w ogrzewającym słońcu..aaach 3/4 orgazmu.. Pełen też by się zdał, a jakże... Przed snem, tam na tą plażę, będę usiłowała się dostać choć myślami..

http://youtu.be/nYWlLavfC84



* a to dla tych co tego nie znają i nie widzą o co mi chodzi z tymi pudełkami:

http://youtu.be/Wl7gep9f16M

Komentarze

  1. i nie wiem skąd to deja vu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pudełko nicości"?!? Chyba takie pudełka pod beretem ma autor tych "prześmiesznych rewelacji". W murice nawet największa głupota się przyjmie i ludzie będą bić brawo rozbawieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Traktuję to trochę jak skecz..i go uwielbiam! dosłownie brać nie muszę, choć coś tam prawdy w tym jest!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...