Byłam grzeczna, czy jednak nie?

Nie miałam problemu ze wstaniem rano, po 3 lampkach wina spało mi się świetnie. Przypomniałam sobie jaka dziś data.. i pobiegłam wspomóc Mikołaja! Załadowałam odpowiednio buty dzieciaków(stare byki, nie dzieciaki!! ale jednak...;)) W moich butach nic nie znalazłam, zatem, ewidentnie : NIE BYŁAM GRZECZNA!

Solennie obiecuję, wszem i wobec.. dalej niegrzeczna będę !!

Miłej mikołajkowej niedzieli życzę!

http://youtu.be/dFLQ0SbnzVg



....................
KTO ODWIEDZAŁ NA INTERII MOJĄ G. CZYLI LILICZ.. MOŻE TERAZ ZAGLĄDAĆ TUTAJ:
http://lilicz.crazylife.pl/

Komentarze

  1. Święta racja! Dla jakiegoś marnego podarunku nie warto cały rok męczyć się grzecznością!

    OdpowiedzUsuń
  2. eeeeee, no nie zmieniaj sie dla drobiazgu co zmiesci sie w bucie badz , soba taka jaka zawsze jestes :) moja kochana psiapsiolka:) mnie naszo dzis na sodkie i upieklam ciacho w foremkach aluminiowych podpisaam imiennie i zstawilam dla wspollokatorow a co tam :) niech tradycja bedzie tradycja
    bo moj Mikolaj dla moich dzieci dojedzie w srode:) wyslalam paczeke z upominkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) Fajnie zrobiłaś, choć raczej nie zasłużyli.. hałaśniki! ;))
    Kurde,... Tobie mikołaj mógł podarować polskie znaki na klawiaturze!! trochę gubię się z tym "Ł" którego nie ma;) ale w sumie..hiihi.. nie takie chińskie swoje wiadomości odszyfrowywałyśmy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jakbym dostała.. to chyba niegrzeczność pasi mi bardziej! nie ma na mnie lekarstwa..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a no ba!!!! :) takich dwuch jak my trzy to nie ma ani jednej:) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Mikołaj jednak coś dla Ciebie pod choinką pozostawi ;) Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. no to wychodzi na to, że ja też grzeczna nie byłam;) ale nic to prezent kupię sobie sama, bo zasłużyłam:))) taka będę wredna, że wyręczę tego starego dziadygę z siwą brodą;)
    lilicza chyba nie odwiedzałam, ale chętnie zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ~uczuciowesmaki6 grudnia 2015 14:09

    Looneiowa, Ty wiesz co dobre bo nie ma to jak dostać rózgą na goły tyłek ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. uczuciowesmaki Ty wiesz co ona lubie najbardziej :) Pozdrawiam z usmiechem na ... ustach ,a sru ....i sutach tez:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będziesz nadal niegrzeczna, to w przyszłym roku dostaniesz rózgę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze to coś! Może będzie przystojna...;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uczuciowy, tak z autopsji? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod choinką to postawi :D Spróbowałby nie! Sama sobie wezmę i postawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hm...... a co do tych znakow nie podarowal wniosek? tez jestem niegrzeczna
    chyba? :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?