330. Chyba chybko chociaż chmury chr chr

Nie ma sensu w tytule, ale co tam;)

Nie pozwoliłam sobie jednak wczoraj na całkowite niechcenie..Znaczy.. Niechcenie przyszło, na to nic poradzić nie mogłam, ale mogłam starać się je zignorować. Mam wprawę. Wymyśliałm na obiad coś co szybko i mało inwazyjnie, mogłam zrobić gościnnie u taty (jego kuchnia ode mnie o jedną ścianę). Potem zrobiłam sobie malutkie domowe SPA: peeling całego ciała pod prysznicem (kawowy), paznokietki malnięte, maseczka na gębulę. Zawsze to coś, albo złudzenie cosia.

W ignorowaniu lub "w złudzaniu" siebie, co często wychodzi na jedno, też mam wprawę. To nawet nie jest takie złe.. Chyba nawet więcej ułatwia niż utrudnia, choć gmatwa i zaciemnia prawdziwy obraz.

Jednak pomogło, choć ciut!

Rankiem szło się mozolnie, ostrożnie i każdy wyglądał jakby miał ochotę złapać się płotu.. Wszystko takie szarawe, jak zaschnięta lawa wulkaniczna, bo ta pulpa śniegowa co odmarzła wczoraj, dziś znów zamarzła. Ślisko, z niespodziewanymi górkami i dołkami.Wieczornie za to sypnęło puchem, tak najpiękniej, ogromnymi płatami sniegowymi, jak pierze z anielskiej rozprutej poduszki. Nie spadały na ziemię, one tańczyły dostojnie, a radośnie. Wieczór sprawił, że zdawały się bardziej błękitne niż białe.

Chyba odżywam.

Chyba.

Chyba trzeba odświeżyć sie towarzysko.

Dziś koleżanka, która kiedyś pracowała ze mną, wleciała na kawę, przyjemnie się pogadało o wszystkim i o niczym. Szykuje się spotkanie w ferie, z dwiema innymi kumpelami. A i moja szkolana psiapsióła, sąsiadka, też już mi się czka na sumieniu!! Jakoś tak najtrudniej się wybrać do tych co mieszkają najbliżej, bo się wydaje chyba, że "zawsze sie uda", a tu ni hu hu..

A tak, bo lubię! phi!

http://youtu.be/ckjo_Dhw8VQ

Komentarze

  1. Witaj :) Wpadłam przez przypadek. Miło się czyta Twojego bloga. Tak, zawsze najciężej się wybrać do tych, których się ma najbliżej... ale porozmawiać i miło spędzić czas zawsze miło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?