Trochę dekadencko, a trochę szuszfolsko..:

Chyba tytuł "Przerost formy nad treścią", bardziej by pasił...phi!

Nie chciało się dziś ócz mych szarości tak wcześnie otwierać, ani nogi spod ciepłej kołdry wyściubiać, z żalem, że to nie sobota, wstałam, bo musiałam.. Nie chciało się, choć noc była męcząca: przez prawie całą gonił mnie wieeelki aligator, z nim dzikie węże i w siną dal samochodem wiózł mutant, który wyglądał jak człowiek, jednak chyba miał się okazac wcieleniem aligatora.. Zanim się okazało zadzwoniła pobudka. Pewnie już się nie dowiem!

Kobiety to mają jednak przekichane!! Kiedy prawie doszłam..do pracy, jeden krok na schodach, mały ślizg..i trryyt! Rajstopy trachnęły w krokuuu.. I teraz wyglądają jak komplet do moich łóżkowych, figlowych majtek z pęknięciem specjalnym i stanikiem "do pod sutki" Ale to do łóżka, do seksu, a nie do pracy! Póki co.. tak jeszcze nie zarabiam! ;) Nie było tego trachniętego widać, bo spódnica do kolan, ale jednak czułam i WIEDZIAŁAM! Trochę dekadencko, a trochę szuszfolsko..:P

Może bardziej pasowałaby "Dirty Diana"? ;)

http://youtu.be/UgGVvUhMJ5Q

Komentarze

  1. oj tam oj tam, lepiej rajstopy jak niewymowne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy się przymusowe zimowe wietrzenie dolnej partii? tylko coby ta partia kataru nie dostała ;)
    nie wiem co ty przed snem pijesz, jesz czy tam wciągasz, ale... zmień kobieto dietę, coby zamiast aligatorów i mutantów,śnsili ci się przystojni adonisi,wtedy przyjemniej we śnie uciekać , chyba:P,
    ale wciąż zachodzę w głowę co to znaczy ,,szuszfolsko,,? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. miało być śnili... a wyszło coś ni to śnili, ni to ślinili ni to inny twór językowy. Brawo moje paluszki tańczące po klawiaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się właśnie zastanawiałam, czy ktos to zrozumie? Z poznańskiego chyba tak! Mówi się u nas" wyglądasz jak szuszfol" w znaczeniu: nieporządnie, brudno, obdarto

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem! Jednakowoż.. przeciągi miałam spore! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A agrafkami nie dało się spiąć? (czy, jak się teraz mówi, spiąść?)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo.. z dwojga złego lepiej mieć przeciąg niż agrafkę w doopie! ;) A co tam, wietrzenia nigdy za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać nie ma tego złego co by an dobre nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ~uczuciowesmaki22 stycznia 2016 14:22

    Bardziej thriller ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Znaczy sen był z gatunku proroczych. Wystarczy powiązać ze sobą pęknięte rajstopy i aligatora. No i już. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paszcza aligatora w kroku..nooooo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie..i tak miałam problem z wyborem piosenki Michaela, bo połowa mi tu pasowała;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...