Jak to prawie zostałam tekściarką...

Noga ma się ciut lepiej, rocznica ślubu poświętowana miło.. Kolacją w Karczmie Wiejskiej przy płonącym kominku, moje nowe kolczyki odbijały jego światło. Potem w domu toast musującym winem ... i oczywiście seks :)
Tak skrótowo, bo coś jakby wena nie ta? ;)

Aa.. i wyliczyłam, ze dłużej już jestem mężatką niż byłam panną! o!

Piątek zajęty wyjazdowo, zakupowo (w stronę remontu sypialni..mam już panele, choć nie mam podłogi...) . No cóż.. Trzeba zwrot z PITu-pitu zagospodarować konkretnie, inaczej się rozlezie na tzw "życie".

Na spacerze kijkowym, widziałyśmy dużą kępkę rozkwitniętych przebiśniegów!!! Hip hip hurrra

Z ciekawostek.. Zwrócił się do mnie kolega z blogowiska (z dawnego interiowego) czy bym nie napisała tekstu piosenki. Nigdy tego nie robiłam, a jeszcze nie znając melodii, czy nawet rodzaju dla jakiego to ma być.. stworzyłam coś, co ponoć się podoba, ale nie pasi. Poobcinać tego nie umiem..bo jak to obcinać własne dziecko??? ihih.. musiałabym stworzyć coś nowego, a do tego tekstu, co by mi się nie marnował, może casting na melodię ogłosić?? hiih...

Owszem..wiele niedoróbek tu widzę, wiem, że piosenka ma swoje zasady, rytm, trochę(?) tu tego brak...ale gdyby była melodia, to łatwiej poprawić...;)
No i wiem, że lepiej jak jest rymowane...ale tam.. no cóz...:P to nie moja domena, choć mogę spróbować.. Może o korepetycję rymową powinnam poprosić Boję albo Adama?

Największy problem z tytułem, zatem roboczy:

"Stracone szanse" lub "W piekle"

ref:
W piekle nie ma dobrych chęci
w piekle straszą nas stracone szanse

1. Podobno nigdy nie jest za późno,
by życie przeżyć, a nie przeczekać,
więc nie bój się i łap
szansę jaką los na drodze stawia

ref:
W piekle nie ma dobrych chęci
w piekle straszą nas stracone szanse

2. Odwagi brak i wiary w siebie?
wybór trudny masz: mieć czy być?
w oczy wiatr czy nurt przeciwny?
To odwróć się i pozwól niech cię pcha!

ref:
W piekle nie ma dobrych chęci
w piekle straszą nas stracone szanse

3. Pali żal i męczą myśli "a gdyby?"
pamiętaj o piekle, gdzie stracone szanse
zrób tak, by wiedzieć
nie czekaj bo czas nie poczeka!


ref:
W piekle nie ma dobrych chęci
w piekle straszą nas stracone szanse

Eeech tyle super tekstów już na świecie, jak im dorównać kiedykolwiek??? Nawet nie próbuję, się nie da...

http://youtu.be/RKrNdxiBW3Y

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?