Szalała szalała...kózka;)

Wstałam lewą nogą.
Dosłownie, a nie w przenośni, na szczęście w nieszczęściu.

Wstałam lewą, bo prawa stopa odmawia mi posłuszeństwa, bolała mnie trochę od czasu kiedy to spadłam ze stopnia, ale było w miarę znośnie. Nie przeszkodziło mi to tańczyć w sobotę na szpilkach :) Dopiero grubo po północy przebrałam je na niższy obcas. Może znieczulenie działało. Dopiero w niedzielę okazało się, że jest gorzej niż myślałam. Może ktoś powiedzieć, że to kara za taniec w czasie postu;) Ale po pierwsze: "zabaw hucznych nie urządzać" a tam nikt nie huczał... a po drugie, jakoś nigdy restrykcyjna nie byłam w tej kwestii, może to obłuda, a może nie- mi to tito.

Impreza była udana, więc nie żałuję szaleństw, które mnie teraz karzą...Nawet Slubny zachowywał się odpowiednio, choć na drugi dzień dogorywał od kaca ;)

Kostka w nocy zrobiła głośne klik i jest już dziś lepiej, choc tak kuśtykałam do pracy w odszukanych kozakach na płaskim obcasie. Jedynych takich, zakupionych na okazję egzaminów na prawo jazdy..zatem niech policzę..tak, cztery lata temu..a może trzy? Czas tak zapiernicza, ze mam czasem problem z osadzeniem w czasie. Raczej cztery, mniejsza z tym...Bo... Proszę bardzo: a mówi się, że kobiety kupują buty na sezon! :P

Teraz mykam, bo dostałam propozycję wypadu na kawę. Od koleżanki z podstawówki, która jest teraz szefową mojego Syna. Ma się te znajomości! ;)


Czyż nie jest seksowny? Szczególnie jak się rozkręci...

http://youtu.be/mjvBH48V3Pk

Komentarze

  1. to kuruj tę szkitkę kuruj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nóżka ważna rzecz, więc kuruj ją i rozpieszczaj. Przyda się na wypady na kawki, lub gdyby przyszła Ci ochota kiedyś uciec choć na chwilkę w przysłowiową cholerę, a o jednej nodze to ucieczka trudna ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłóż sobie kostkę lodem czy coś ;) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery Magda czas zapiernicza ale jak znam ciebie to warto było :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...