Przedświąteczny znak życia

Pomału się odbrażam na słowa...

Już mnie ciut odblokowało, pewnie pomógł spacer w blasku księżyca, z powróconą G. Łuna wokół księżyca była na pół nieba, nasze nogi tuptały, języki mieliły słowa... i prawie było tak jakby tego ostatniego roku nie było.. taak.. bo to w kwietniu już rok jak G wyjechała. Hmm.. jeszcze tylko tak z 9 lat...

Wiele mi się działo, ale nie będę zdzierać swych nowych, ślicznych czerwoniastych pazurków by tu klikając płakać , skomleć.. Nie będę też, bo się wstydzę tego, że jestem taka beznadziejna i słaba. Że nie potrafię postapić tak jak powinnam, jak wydaje mi się, że powinnam, gdybym choć sama siebie szanowała.
I tylko nurt mnie niesie..
I tylko: co ma być to będzie..
I tylko jak Scarlett: pomyślę o tym jutro....
A chyba dostałam tylko to na co zasłużyłam, więc.. przyjmuję na klatę.
Jakoś podźwignę..jak zawsze!


I dziękuję za wsparcie!! Może nie było widać, ale każde pomilczenie ze mną dodawało mi sił... Całusy!!

No i.. wesołego Alleluja! Kuuurrrczaki! Świąt radosnych, wesołych, zdrowych (choć chyba nie dla żołądka i wątroby – no ale żeby jednak!)

http://youtu.be/Azcy9_F0DCE

Komentarze

  1. spokojnych Lońka, przede wszystkim spokojnych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak pogadać z kimś prosto od serca, nawet gdy ten ktoś wpada do Polski tylko na przysłowiową chwilkę. Niby nic, a ile to nam daje.
    Jeszcze raz spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życze wielu łask do Jezusa Zmartwychwstałego spokoju i wiary....

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj porysowana Magdaleno. Życzę, właściwie już dzisiaj, oprócz wesołych , spokojnych świat, bardzo mokrego śmigusa dyngusa:) Pozdrawiam całkiem wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  5. OOo dziękuję Piotrek za ochlustanie śmigusowe....by nie mówić obsikanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:) wesołego poświetach!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...