Między przy-słowiami...

Całkiem możliwe, że jestem tą drugą.
Choć czasem trudno w to uwierzyć..
Tą drugą - od tej głupoty i szczęścia.

Strach to przyznać, by się nie odwróciło! Tfu tfu!! Może nawet więcej szczęścia niż rozumu, więc skoro mądrości nie przybędzie, to niech choć nie ubywa szczęścia!!

Owszem.. Wiele razy w życiu było źle, trudno, strasznie, strachliwie, płaczliwie. Aż strach pomyśleć co by było gdybym jednak była tą pierwszą!!! NOOO!!! Bo nawet szczęście w nieszczęściu, jest przecież nie do pogardzenia!!

Wielu ludzi ma lepiej, ale przecież jeszcze więcej może ma gorzej? A ci co mają lepiej, często nie widzą, że mają dobrze, więc.. też mają gorzej. Najgorzej jak zawsze pną się w górę, wyciągają ręce po wszystko co im zabłyszczy, a kiedy to mają, już nie jest dla nich ładne, już jest nudne i tylko to co w dali błyszczy... i tak już zawsze. Żal mi ich.

Tak, że jak dołek jest, to lepiej nie kopać głębiej, a stanąć mentalnie z boku, czy ciałem astralnym nad sobą się unieść i zapytać siebie: "Co ty pierdolisz? Nie kuś losu!!"
Zatem przecież dobrze jest. Trzeba spojrzeć na siebie może wybiórczo, jak w małe lusterko, albo tak jak na wybrane 5 zdjęć z setki ujęć...I tymi się cieszyć, tymi fragmentami. A może popatrzeć na siebie cudzymi, przychylnymi oczami..? I niech niektórzy myślą: "ta to chyba nie ma lustra w domu!!" Odpowiedziałabym: Ha! Mam..ale malutkie;) A zdjęcia, te które nie przeszłyby mojego odsiewu, z łaski swojej schowajcie sobie gdzieś! :P

Komentarze

  1. bo czasem warto tylko w malutkim lusterku się oglądać bo za dużo znajdujemy w tym dużym za duże wszystko za ogromne a tak jest malutkie i powiem ci ze czasem lepiej zdjęcie pokazać komuś z boku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemanko!!! Raz w miesiacu z zaskoczeniem do mnoe wpadasz hahahahhah
    Tak tak, to ja Piboszka ;)
    Kiecek nakupilam juz z 5 tylko wiesz takie lajtowe na lato, mam nadzieje, ze bede miala je gdzie wykorzystac ;)
    Licze na pielne sloneczko tego roku hihihi

    Buziaka sle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego ciągle powtarzam, że najbogatsi, najpiękniejsi ludzie nie posiadają nic... :)
    Ps. Odzyskuję archiwalia :) to jednak jest możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A bo jakoś mi giniesz, a jak cię odnajduję to masz tam jakoś inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale archiwa? z Kompa?? bo chyba nie z otchłani interiowej?

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz ze nie pamietam ile razy bylo u Ciebie?! Koniecznie mi napisz ;)
    No stresuje sie ale...
    Coraz czesciej przychodzi mi ta mysl, zdam to zdam, nie to nie i juz.
    ;)
    Wiadomo fajnie bylo by to zdac i miec z glowy, dla kieszeni tez dobrze, nie?!
    Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Całkiem rozsądnie kombinujesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, że trzeba nauczyć się cieszyć tym szczęściem, które się posiada. Jednak taka nauka nie jest wcale łatwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno kobiety zawsze mają więcej szczęścia niż rozumu, nawet te najbardziej kształcone ;)... czasem dobrze jest spojrzeć na siebie samą z dystansem, chociaż to trudne, bo jak spojrzeć z dystansem na kogoś kogo się tak dobrze zna?
    Napisałaś ,, A ci co mają lepiej, często nie widzą, że mają dobrze, więc.. też mają gorzej.,,, wiesz ostatnio mam wrażenie, że ja zaczynam być taką osobą, albo po prostu ścigam to co niedoścignione... moje wydumane mrzonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkąd przeczytałam zdanie " Jeśli czegoś bardzo chcesz, zastanów się moment....może już to masz?" jestem dużo szczęśliwsza. Nie, to mało powiedziane - jestem szczęśliwa:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie z odchłani internetowej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o właśnie tak. myślę dokładnie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  13. z tego co pamiętam to miałaś tam hasło i sęk w tym, że cała treść od 2012 do 2015 jest w internetach,ale muszę znaleźć sposób żeby to wygrzebać z czeluści, chyba że nie chcesz, to nie będę wygrzebywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a no i jeszcze czy zmieniałaś to hasło, bo jak zmieniałaś to się tam za bogackiego nie dogrzebie;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?