Wigilia Anno Domini 2016

Zgapiłam się trochę, miałam wczoraj polatać po blogach z życzeniami, ale nie dałam rady. Byłam na szybkim spacerze z G. (przeciągnął się do półtorej godziny) jeszcze gotowałam kapustę z grzybami i popakowałam prezenty. Dziś jeszcze sernik i może pierogów parę zrobię.. Mój luzik trwa, może też dlatego, że tylko w ścisłym, czteroosobowym gronie rodzinnym, dziś wieczerzać będziemy...

Choinka ubrana, przy wtórze śpiewanych na całe gardło kolęd, a co se będę żałować! Największą radochę ma z choinki Harry! Chowa się gałęziach, wspina i ściąga bombki.. Te dolne nawet mu pozwalamy, bo specjalnie nietłukące tam wiszą... Najbardziej lubi dzwoneczki metalowe, hałasuje , kulając je po całym domu i nosi zębach za tasiemkę, udając naszą świąteczną owieczkę z dzwonkiem ;) To my, w takim razie, robimy za pastuszków?

Chciałabym życzyć wszystkim wiele spokojnej radości, spełnienia najważniejszego marzenia, szczęścia i wielgachnego zdrowiska!!! Świątecznie ale i nieustająco!

http://youtu.be/CD1RJtYd1lA

Komentarze

  1. wzajemnie Madziu, wzajemnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Anno Domini? Ten rok nie bardzo był pański, raczej taki trochę dziadowski... Następny będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba było posłuchać, co o północy Harry ma do powiedzenia ;) Serdeczności już poświąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...czy się znamy?...Czas jakiś temu, spotkałam pannę. Nie w szpilkach, nie w zapach ubraną ale delikatną bardzo i nieznajomą mi zupełnie. Po kilkunastu minutach rozmowy miałyśmy podobne wrażenie jak Pani. Znamy. Myślę,że jeśli nie boję się , nie czuję niepokoju zostając z kimś sama .już jestem z kimś poznana. Tak to czuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas tez było bardzo kameralnie, co mnie ogromnie cieszyło. Dobrego roku 2017 :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Magdaleno. Życzę tobie i twym bliskim Szczęśliwego Nowego Roku Pełnego Radości i Nowych Sił. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I Harry zadowolony :) Wyobraziłam go sobie jak dobrze się bawi

    Szczęścia w Nowym 2017 Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. W Nowym Roku dalszej weny twórczej, spełnienia najbardziej skrywanych marzeń, mnóstwa przyjaciół i dobrych serc wokół siebie.
    Zasyłam wiele serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałego 2017 roku!
    właśnie się zastawiałam czy Harry pozwoli Wam nacieszyć się choinką czy rozniesie ją całą w trymiga :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?