Między, a między... 416 a 418 ;)

Utkwiłam między słowem, a słowem
między nutą, a nutą
między Księżycem, a Ziemią
między piekłem, a niebem
między żalem, a radością
między codziennością, a snem
między obiadem, a książką
między klawiaturą, a "iaaaau"
między spuchniętym kolanem, a gorączką
między nadzieją, a poddaniem
między tumiwisizem, a trzepotem serca
między tym co możliwe, a co nigdy się nie zdarzy
między kobietą, a kukłą
pomiędzy przeszłością, a przyszłością
i prawie między styczniem a lutym...

Tak, właśnie tam jestem, jeśliby ktoś szukał!

http://youtu.be/bpOSxM0rNPM

Komentarze

  1. "Między Kobietą ,a kukłą" - bardzo smutne .
    .
    Wybór nuty Boski .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że ci się podoba nuta, bo za mną chodzi od 2 tygodni... No super, że trafiłeś na blog :)

    A słowami się nie martw!!! Jest ok...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytul się i pogłaskaj Harrego ... może wówczas szala się przechyli na tą lepszą stronę twego ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale najważniejsze by ta ,,zmiana adresu,, nie trwała długo, bo tak dobrze wrócić do siebie samej... ale kotełek pewnie Ci towarzyszy? zwierzęta to takie plasterki na duszę. Mój jamnik to wie ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...