Wiosenny misz masz

 U sąsiada już zaczyna kwitnąć bez, a magnolia mojej bratowej przekwita... 

Zmiany pogodowe czuję w bólach głowy,  ale jest pięknie.  Już zaliczyłam w tym roku kawę na hustawce u G. Za tydzień będzie mieć operację,  która ją uziemi na jakiś ... 

Cieszę,  że juz jutro piątek,  bo mam dość tego tygodnia.  

A dzis herbata smakuje jakoś lepiej.

8 czerwca mam zjaz klasowy, robimy sobie 50te urodziny, wspólnie;) Będzie czad.. może znajdę gdzieś tą dawną Magdalenę w sobie?

Dobrze, że taka refleksyjna i rzewna robię się tylko tu... gdzieś trzeba.. chyba


Komentarze

  1. 135 dni waćpanna , kazała na Siebie czekać.
    Nie powiem ze zaglądałem tu 135 razy, ale 107 na pewno.
    Dlatego jak zobaczyłem wpis na początku kwietnia wstąpił we mnie "Zły" I szepnął "FOCH" Nie pisz nic siedź cicho.
    Dopiero wpis o magnolii, zmianach pogodowych lekko mnie rozcieńczył.
    Tak na koniec jak będziesz w czerwcu na imprezie to nie bierz zbyt dosłownie słowa "ZJAZD" Bo mogą być kłopoty z bólem głowy tym razem nie metrologicznym .
    Pozdro do listopada

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...