100! taka postać rzeczy

Jako kierowca (plastik jest? Jest! ) stwierdzam, ze wybranie się do miasta autobusem, wiele zalet ma! Po pierwsze: nie szuka się miejsca do parkowania. Po drugie ni stąd ni zowąd ma się wolną godzinkę, bo wiadomo, autobusy tzw podmiejskie złośliwie mają przerwę w odjazdach akurat wtedy kiedy pasuje najbardziej! I tak moja godzinka płodna się okazała! Tak z małą wiarą zawitałam do sklepu stanikowego. Z góry powiedziałam, że o słuszny rozmiar chodzi.. Kiedy rozpięłam kurkę pani sama powiedziała: rzeczywiście… I naszykowała mi górę biustonoszy!! I z tej góry trzem się nie oparłam!!! Noszsz nie mogłam!!! Tak rzadko udaje mi się trafić, do tego urodne, praktyczne i strzegą „dobra narodowego” ;))Pewnie Córa mi któregoś skradnie…
A tak poza tym… zaraz idę pod prysznic pomyśleć.. Potem spać… bo dziś zbyt wcześnie mnie cos obudziło, potem spać nie dało.. Ale co tam.. takie chwile bez snu jak te.. samo dobro ;)
Setny wpis tutaj.. może jakaś biba? A może niech każdy dziś uprawia seks w tej intencji! ;)
http://youtu.be/AXb8PlcOIDw

Komentarze

  1. A do tego nasi wygrali z Chorwacja!! :) Ale seksu i tak nie bylo... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa... no i gratuluje setki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. seks w intencji 100 notki wydaje mi się rewelacyjnym pomysłem :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje z okazji setki!!!...
    no niestety seksem uczcić tego nie mogę, ale trudno, może przy dwusetce... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że kto jak kto, ale ty uczciłaś swój setny wpis właśnie w ten sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno, spóźniłam się o jeden dzień, ale życzę dalszego blogowego współżycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostało coś z wczorajszego tortu? Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłem na tą notkę wczoraj z samego rana i nie wiem czy można świętować przed ,ale
    Kochałem Się kilka godzin przed ukazaniem się notki coś pomiędzy 99,5 i 99,9

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki:) zostało... leeeci do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda? tez tak uwazam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam za słowo! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...