Wygryziona czasem i zapłakana deszczem

Noszsz.. mucha obsrała mi monitor i teraz o wygląda jak q.. Mazałam, poprawiałam, a tam dalej q!! ! A ja jej życie darowałam! I co? Nie zawsze dobry uczynek jest dobry! ;P nooo q…rwa!

Godzina niedzieli została oddana, tak mimochodem, podczas snu.. Jakoś mnie to nie napawa żalem, bo niedzieli nie lubię.. Ale nie lubię też i nie widzę sensu w tych zmianach czasu.. Ostatnio nawet czekam poniedziałków… Choć teraz nie wiem, czy słusznie… Może nie powinnam? Dylematy to przekleństwo.. Między tym czego się pragnie, a tym czego powinno.. Do tego nawet nie mam pewności, że postępując tak jak wydaje mi się, ze powinnam zrobiłabym dobrze…

Jakoś .. Życie pokazało mi wiele razy, że dobre nie jest dobre, a poświecenie nie gwarantuje nagrody.. Może w przyszłym życiu, może życiu po życiu, jeśli coś faktycznie jest, ale nie teraz, nie na ziemi…

Obdarłam, zabrałam wręcz..wykastrowałam...?

Wypiję kolejną herbatę i .. nie znajduję dla siebie dziś miejsca… póki jeszcze coś robiłam, działałam, nie było tak źle.. Teraz Ślubny wyjechał, Córa nie zjechała na ten weekend do domu, Synuś w nowym pokoju zajęty kompem .. Mam czas dla siebie.. i co? Powinno być cudownie.. A.. Nie chce mi się ze sobą gadać! ;P Chciałabym…. Być gdzieś, gdzie nie będę nigdy…

Kisiel malinowy na pociechę?

Szyby zapłakane....

http://www.youtube.com/watch?v=u-Zko7355MM

Komentarze

  1. To włącz energetyczną muzykę i zaszalej. Mnie pomaga zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kisielu tudzież, jak kto woli kiślu, nie żarłam lata :) i jakoś nie specjalnie tęsknie. wolę chyba galaretkę.
    owszem. poświęcenie nie gwarantuje nagrody. od razu. ale może kiedyś... ja wychodzę z założenia, ze wszystko procentuje. łatwiej mi się żyje, kiedy wydaje mi się, ze to wszystko co się zdarza jest mi absolutnie konieczne i ze to co teraz gorsze, kiedyś wyjdzie na lepsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mówi wieszcz... srają muchy, znaczy wiosna, będzie trawa szybciej rosła ;) podobno takie kupki najłatwiej można zdrapać tipsem... albo przekrojoną cebulą ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...