Wyliczanka z lizakiem w tle..

doJot2
Dzień mglisty i mało przyjemny.. Podobno ma być lepiej..podobno..nawet na weekend .. 20 stopni!! Tylko czy aby na pewno na plusie?? ;P..

Na pocieszenie dzisiejszego samopoczucia, lizaka muszelkę ( z pewnej stacji benzynowej) sobie wylizałam.. lubię lizać, mam jeszcze w torebce, na czarną godzinę lub.. jakieś pożegnanie: chupa chupsa... ;P Może od tego mam taki pociachany język? Teraz i usta, bo krawędzie były ostre… ale i tak do końca pociechę wylizałam.. Chyba każda przyjemność ma cenę zranień.. Bo jakoś tak jak to powiedziała M.M. „Wszystko co dobre jest albo tuczące albo niemoralne” ale nie dodała, że jeszcze może skaleczyć! ;P Kurde, ale no.. niedokończenie przyjemności boli jeszcze bardziej! ;P

Bezsilność. Nic nie mogę z tego co bym teraz najbardziej chciała.
Nieprzewidywalność. Tego nie mogłam się spodziewać, chociaż…
Zagubienie. Święty Antoni tu nie pomoże, Juda bardziej by się nadał.
Beznadziejność. Ten stan jest u mnie rzadkością.
Rozdwojenie. Nie wiem której mnie teraz słuchać...

Się wstrząsnę sama, nie zmieszam.. winko jeszcze jest. Może dziś będę spała dobrze..

z dedykacją
Dla wszystkich Niedźwiedzi obudzonych z zimowego snu.. miało być pięknie, łatwo przyjemnie i wiosennie..a obudzili się z łapą w nocniku.. Pozdrawiam..
T.Nocnik ;)

http://youtu.be/cdUi0Y5piAY

Komentarze

  1. Lizak muszelka powiadasz, hmmmmm jesteś pewna że to nie był lizak dla panów ??
    Dzień dobry, na jakiej stacji benzynowej ostatnio tankowałaś co??

    OdpowiedzUsuń
  2. To lizak dla obu płci.. gender można rzec...
    Ja nie tankuje.. jeszcze mam tą sztukę przed sobą.. zresztą.. kto tankuje ten płaci..
    Lizak od koleżanki która tam pracowała.. wszyscy pracy lizalismy swoje muszelki..;p
    nazwa stacji: muszla po angielsku..

    OdpowiedzUsuń
  3. Phi też mi coś to jakby CPN lizać a fuj!!
    A tankowanie nei jest złe, pod warunkiem że sie samego siebie tankuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...