Ulubiony dzień tygodnia

Pralka wpierdoliła kolejną skarpetkę, łańcuszek wplatał się mi we włosy, samochód zgasł na skrzyżowaniu (wstyd!!), zakupy zrobione, choć zapomniałam o tym po co przede wszystkim jechałam… Ciasto na pizze rośnie.. Tym razem robię dla każdego mini pizzę, osobno, z dodatkami wg życzenia.. Bo Córa nie przepada za pieczarkami, Synuś je uwielbia, Ślubny lubi oliwki, a reszta rodziny już nie, jeden woli szynkę, drugi salami, ja lubię wszystko, więc ze wszystkim!;))… OOo.. Sąsiadowi z przeciwka chyba cos tam zmarzło, bo dym z komina leci..Wprost na moje pięknie pachnące (dotąd) pranie!!Taka sobie normalna sobota..

Za oknem walka ciepłego z zimnym, słońca z chmurami. Wywiesiłam gatki (wyprane ;P), więc nie powinno padać (metoda sprawdzona, działa w 90 procentach;)) To przeciwieństwo umycia okien… Gdzieś słyszałam, że jak myjesz okna i zaraz pada deszcz, to znaczy, że nikt cię nie kocha.. hmm.. Dlatego tak rzadko myję okna by się nie dołować.. ;P

Rano nagadałam się trochę z G.. dzięki za Vibera;)

Oswajam się z uczuciem, tym takim tuż pod skórą, robaczkiem w mózgu, i drzazgą w sercu.. znaczy tęsknotą..
Człowiek stale za czymś tęskni, za kimś też..

http://youtu.be/hyntWur6K6o

Komentarze

  1. umyłam okna przed południem, do tej pory deszcz nie pada, czy to znaczy, że ktoś mnie kocha?... :))))
    PS. poproszę pizzę z szynką, i z salami, i z pieczarkami, ale bez oliwek... dziękuję... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że to to znaczy! skoro jakby padało znaczy, ze nie;) :))
    Ok.. Pizza dla pani raaaz... leeeciiiii..ups.. ketchup chlapnął? sie spierze...

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc to pralka wpierdala skarpetki? No, teraz wszystko jasne...

    Ja poproszę piwo, bo na pewno kupiłaś do popicia pizzy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne!
    Jasne?... czy wolisz ciemne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko do przeżycia, ale sąsiadowi bym nie darowała. Niech se zadymia SWOJE pranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam wpis od deski do deski z uśmiechem na twarzy. Pomimo Twojego pecha, to i tak był piękny i ciekawy dzień :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jak pozytywnie wszystko piszesz niby wkurwiona zalatana ale dajesz rade hih na pewno nie raz tu zajrzę. Trzeba znaleźć sposób na poprawę humoru :D U mnie czasem nudno dramatycznie czasem wesoło a czasem po prostu tak o . Zapraszam :) zagubiona28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie to bardzo:)) a i duma napawa, że przekazałam emocje i wydarzenia tak jak chciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, ze pozytywnie działam:) jak tylko obiad zrobię (i zjem ) to zadzieram kiece i lece do ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...