Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Tak. To druga notka tego dnia. Suuuurprise!
A bo tak mnie naszło ,a na dopisek się nie nada.

Dla dorosłych tylko, choć nie jest ostro, wolę zastrzec.



Są dwie sprawy:
1.
Potrzebowałabym rady. Kieruję się do mężczyzn. Głownie. Kobiece zdanie mile widziane, ale sama jestem kobietą. I to na pewno! Jestem! Zatem znam jedną stronę medalu, a tu ciekawi mnie druga.
Sprawa dotyczy stroju. Nie! Nie uciekajcie! Nie o dopasowanie co do czego, ani czy wyglądam w tym grubo. Chodzi o to .. Co wam się bardziej podoba: czy jak kobieta eksponuje swoje walory dość intensywnie, czy jednak dyskretnie? Czy wygląda wam tanio kiedy jest dekolt wywalający balony do połowy? Myślicie: ale fajnie, z tym że trzeba trochę pilnować oczu.. A może myślicie: bidulka, zrobiła co mogła, wytoczyła działa i .. nic;))

Zdanie mnie intresuje tak w ogóle, ale też zależy mi na czasie:
Bo jutro ta impreza. Dawne koleżanki i koledzy. Nie wiadomo co gorsze;) Sorki.. Znaczy: trudniejsze.. Bo kobiety ubierają się raczej dla drugich kobiet, to ich zdanie najbardziej dopieka. Ale.. Wśród obecnych ponoć ma być mój były. Wiadomo. Nie chodzi o to by zaiskrzyło, by coś tam się wydarzyło. Tylko o to, że kobietą będąc chciałabym zaspokoić próżność i wyglądać trochę w stylu "a szkoda".. i teraz: Czy mam założyć kieckę z wielkim dekoltem, na ramiączkach.. Bardzo eksponująca mój wielki biust, wręcz obawiam się ze Ślubny mnie w niej z domu nie będzie chciał wypuścić. Czy spódnicę i bluzkę, ale ponoć twarzowe kolorystyczne. Tez seksi (no chyba?)ale dyskretniej..
To co bardziej bierze facetów: wywalone czy bardziej schowane?

2.
Druga sprawa:
Czy to prawda, że kobieta może mieć orgazm przy stymulowaniu- li tylko i wyłącznie -piersi?? Bo lektura Graya twierdzi, że tak. Mi się nie zdarzyło. To czy jakaś pani, tu zaglądająca, doświadczyła??? Tu mnie bardziej interesuje zdanie kobiet, bo panowie mogli by się chwalić, albo tkwić w tzw „mylnym błędzie” bo .. wiadomo;) Ale nie bronię wypowiedzi, a co mi tam,;)

Komentarze

  1. Jeżeli jest co pokazywać to voila , kuś , prowokuj ..
    Ja tam gdybym miał się czym pochwalić nosilbym obcisłe spodnie jak.Elvis Presley w obecnych czasach te spodnie były by dodatkowo wsparte lycra , a tak niestety muszę nosić luźne wyciery
    Proponuję dekolt

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo :) Czyli 1:0 dla dekoltu
    Ja bym ci nie broniła lycry.. Ale teraz temperatury raczej na gatki..

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie udzielę tutaj jednoznacznej odpowiedzi (co do pytania numer 1 :D ). Chodzi o to kto, jak, co i kiedy. Na plaży miło popatrzeć na skromnie ubrane kobietki, czy to latem na jakimś starym mieście czy coś. To jeśli chodzi o takie hmm... "nieznajome / losowe" dziewczyny. Natomiast jeśli mowa o takiej hmm... z którą chcemy wiązać jakieś plany (mniejsze lub większe) to wszystkiego po trochu. Musi być jakaś równowaga w przyrodzie i wszystkiego w nadmiarze może być za dużo. Warto czasami się pomęczyć i oglądać "bardziej przysłoniętą" kobietę, tylko po to, by później jeszcze mocniej cieszyć oczy widokiem "mniej przysłoniętej". Hmm.. To chyba dziwnie brzmi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez rozumiem.
    Bardziej interesowalaby Cię kobieta z tajemnicą. Ale popatrzeć też lubisz dla samego patrzenia.
    Dziękuję za odzew :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może wiesz żę i tu pojęcie względne, jedni wolą nagość , a na innych bardziej działa, jak rąbek tajemnicy uchylony, jak się tak figlarnie, delikatnie, kawałek odsłania, i wtedy po tym też wiele osób poznaje czy osoba typu " lala" czy ktoś z jakąś klasą, poziomem, a nie tylko dmuchawce latawce......ale to chyba lpeiej wiesz jaki Twój był, i jakie osoby będą , ale tak czy siak, lpeiej pokazać się pociągająco ale nie " płytka sztuczna lala dmuchana"a właśnie nieco klasy, tajemnicy , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O dziękuję :)no tak... nie wiem jak punktacja się konkretnie rozkłada.. chyba jednak 1:2 dla skromniejszej wersji...
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasionate Wolf8 sierpnia 2015 06:15

    Meczów zbyt nie oglądam, nie potrzebuje dobitek, he he, jak już to inne sporty czasem oblukam z inną punktacją ;) Nie ma sięco powtarzać i to nad oczywistym, żę ludziska różne, wszystko pojęcie względne , ale było o tym czy po kawałku czy po całości, i że trochę wiećej osób woli " po kawałku", bo " psie latawce" to jakby osoba działka =} pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej to! Po prostu dobrze się baw...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wywalaj cyckow.
    Nie wypada.
    Jak idziesz z mezem mozesz wywalac do woli, bo wiadomo, ze wywalone cycki sa jego, ze tak powiem. Ale impra, z kolegami z przeszlosci... Jak ma cos byc i ma pozalowac to zrobi to noezaleznie od tego, czy wywlisz cycki czy ubierzesz cos stonowanego, ale za to wszelkiej masci kolezanki nie obrzuca Cie blptem za plecami, typu " patrz jak sie odpierd...".
    Rozumiesz? To taki moj kobiecy punkt wifzenia po prostu ;)
    Dawno tu nie bylam, sto lat!!!
    Koniecznie daj znac co wybralas!!! I jakie wywarlo wrazenie! Hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz tego, że kobieta w niczym nie wygląda tak dobrze jak w niczym to na tzw. wyjście powinna przemyśleć swój image bo zbyt wydekoltowana wygląda (moim skromnym zdaniem) żałośnie i nieestetycznie. Odsłonięcie powinno być wyważone tak, żeby wzbudzać zainteresowanie a nie niesmak i nie chodzi tu o rodzaj figury ale o ilość golizny bo może skojarzyć się komuś raczej z pracownicą mówiąc delikatnie kubu nocnego.
    Jak najbardziej kobieta może przeżyć orgazm przy stymulacji piersi a zdarzały się takie przypadki nawet przy karmieniu niemowlęcia. Ba, więcej, kobiety są wyposażone w zdolność przeżywania orgazmu mentalnego czyli w skutek intensywnego wyobrażania sobie sytuacji mocno erotycznych czego wszystkim paniom jak i Tobie looneiowa życzę ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak z mojego doświadczenia to faceci to wzrokowcy, ale tak jak ci pisza większośc zdecydowanie woli trochę ukrytej tajemnicy, wiem ze już i tak za poźno bo już po imprezie, ale mam nadzieję że dałaś radę i załozyłas coś wypośrodkowanego. A co do drugiego pytania, owszem jest to mozliwe, ale nie łatwe dla faceta jednak wiele też zalezy od wrażliwości kobiety, a może własciwie tylko od tego...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybierz dekolt ale z klasą.
    http://www.fakt.pl/m/crop/-758/0/faktonline/635664086085092925.jpg
    http://www.fakt.pl/m/crop/-758/0/faktonline/635664086085092925.jpg
    Te są z klasą.
    http://bi.gazeta.pl/im/d6/f4/d4/z13956310Q.jpg
    Ta wsiurska.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podwójny link ;)
    http://2.bp.blogspot.com/-FNEfolz7OMc/VCOz-rFmTII/AAAAAAAAM08/zEjYBi_XKXA/s1600/1.png
    Ta też z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko względne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałam bardziej wyciętą, ale w normie. Najbardziej ze wzgledu na żar z nieba. Nie odbiegałam od reszty pań.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ufff... wg tego byłam wydekoltowana z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo dzięki :) chciałam znać zdanie na ten temat i tak nie tylko przy tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Umysłem to nawet umiem.
    Dzięki Uczuciowy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cycków nie wywaliłam, bo się mi jeszcze pewnie przydadzą;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa to moje gratulacje bo (zdrowi) faceci są pod tym względem upośledzeni nie biorąc pod uwagę przypadków patologicznych jak w "Mechanicznej pomarańczy" ale przecież to tylko książka lub film (o wiele gorszy) ;-))
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Po raz 356-ty...