Każdy pretekst dobry.... ;)

STOSUNKOWO udanych Walentynek dla wszystkich!

Nie jestem jakoś bardzo na to święto nastawiona, ale też nie burzę się przeciwko.. Dostałam herbacianą różę ( z róż ulubiona...), a w nocy zapewne tulipanka..jak nie to sama sobie wezmę! ;P

Co do kwiatów..Zadziwiające, że najbardziej lubię żółte... Słoneczniki na pierwszym miejscu, potem żółte tulipany i herbaciane róże..Polne lubię wszystkie, najbardziej "modraki" czyli chabry... Fiołki wiadomo, nie żółte, ale zapach...mrrrau...

Gdzieś kiedyś czytałam, że żółte kwiaty oznaczają zazdrość... hmm... Chyba było mi pisane żyć z zazdrośnikiem... Za jedenaście dni pyknie nam oczko, znaczy 21 lat wspólnie... Niemożliwe! A jednak!

http://youtu.be/_8AGUrvrlqk

Komentarze

  1. Podobno kochać trzeba całym rokiem. Tak niby mówią :P .

    OdpowiedzUsuń
  2. dla prawdziwie zakochanych podobno dzień Świętego Walentego jest codziennie... chyba nie wiele osób tak ma, ale ... cuda się zdarzają ;).
    a ja kocham tulipany w każdym kolorze, to dla mnie najpiękniejsze kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja dorzucę bukiecik żółtych żonkili i białych narcyzów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczenie koloru kwiatka zależy też o gatunku, więc kto by to ogarniał! :P Poza tym wydaje mi się, że mało kto zwraca uwagę na kolor otrzymanych kwiatów, w innym przypadku w kwiaciarniach mielibyśmy wyłącznie czerwone róże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 21 lat?! Normę przekroczyliście kilkakrotnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. byłoby dokładnie tyle samo, w ten sam dzień... gdyby było, ale nie jest ... :)
    moje walentynki - ani róży, ani tulipanka...

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli nie pozostaje nic innego, jak pogratulować :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ~uczuciowesmaki17 lutego 2016 14:49

    STOSUNKOWO, najlepszy sposób spędzenia tego "święta" ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj porysowana. Kwiaty zawsze były symbolem piękna, miłości, jak i również wspomnień. Chyba właśnie dlatego, są nam bliskie, nawet te zasuszone. Zarówno te zasuszone, jak te żywe, bez wątpienia potrzebują czułości i opieki. Pozdrawiam ciepło i życzę byś zawsze była tak traktowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda? też tak uważam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Piotrek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo..hiihih.. faktycznie to chyba sukces!

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie.. te nasze podobieństwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie! podobno przyzwoita żona po 7 latach sama odchodzi!! To ja już powinnam trzecią zmianę robić!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba, trzeba. ale można w ten jeden dzień to okazać dobitniej;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo ja wiem.,. właśnie dlatego, ze ludzie zwracają uwagę na kolory to jest ich w kwiaciarniach tyle! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...