Sny

 Znowu idą święta...

A ja śniłam dziś o Tobie. Takie pożegnanie mi się  śniło,  jakie nie było nam dane w tym życiu... chodzę jakaś dziwna, jakby nadal jedną nogą w tym śnie. 

Trzeba jednak wrócić do rzeczywistości.  Eech

Nie mam w sumie na co narzekać.  Odpukac, zdrowi jesteśmy wszyscy,  mamy pracę,  będę mogła postawić choinkę w wyremontowanym salonie. Z G widuję się rzadko, bo zapracowana. Odrabia straty po kwarantannie i chorobie.  Ją  covid dorwał i trzymał dość mocno.  Ale obyło się bez szpitala. W życiu osobistym, zaczęło jej się też lepiej układać..

Jakoś niezbyt fajnie pisze mi się na komórce,  a komp padł...

Bure dni nie skłaniają do radosnych wpisów,  opisów zachodów czy wschodów słońca brak.. żyję snami, radością z drobnych spraw, kocią czułością Harrego, oczekiwaniem, czasem nadzieją,  bez zbytnich wzlotów,  ale też bez wielkich dołków.  Zmieniam się w kompletną domatorkę, odludka nawet.. do tego stopnia że z wielką niechęcią jechałam wczoraj na zakupy..yuy.. znaczy na spotkanie z Gwiazdorem.  Ślubny chciał bym palcem pokazała co chcę pod choinkę 😉 Wystarczy mi to że pomaluje ściany w salonie i zrobi podłogę, ale skoro nalega... Nie miałam pomysłu,  więc banalnie pokazałam jaka torebka do mnie mruga.  Zaskoczyłam sama siebie kolorem.. ale teraz wziuumm.. zapomnieć trzeba co widziałam i cieszyć się niespodzianką😜 Wszystkim swoim kupiłam prezenty zwyczajne i praktyczne, ale chyba będzie miło.  W tym roku nawet Tata nie jedzie do swojej Pani, a to Ona przyjedzie do nas.. Nie czuję magii świąt,  ale może jeszcze się uda...

Pozdrawiam z nadzieją.. i życzę, by mimo wszystkiego co teraz się dzieje na świecie,  Święta dały ukojenie dla serc i duszy. Wesolych Świat!!

Komentarze

  1. "Może kiedyś stanę na Twej drodze
    Może kiedyś wstrzymam czas"

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. święta, święta i po świętach jak mawia Paulo Coelho :D
    lepszego nowego roku ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas zasuwa, minęło już kilka dni wspomnianego przez Ciebie 10 lutego, protest mediów się zakończył. Zima trwa ale czas się obudzić z zimowego snu. Niech endorfiny uderzą, niech przyjdzie piękny mentalny orgazm. Pobudkaaa czas na kolejny wpis klawiatura oraz miłośnicy ( liczę że jest ich więcej) czekają

    OdpowiedzUsuń
  5. Mobilizacja super. Wpis średnio co 183 dni SKANDAL.
    Chociaz znam jednego głupka ( opowieść na inne czasy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tyle dni?? To zasługuje na pokutę! 😉

      Usuń
    2. Pokuta powiadasz może
      " Na kolana grzesznico i do Torunia do Ojca Dyrektora"
      Mi jednak wystarczy wpis i sygnał że nadal gdzieś Jesteś

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...