Terrorystka w gaciach i wcale o dupę nie chodzi ;)

Nie mam gaciii!! maaamoo! Ani skarpetek.. a jeszcze to bym chciała zabrać i to… bo ja za trzy tygodnie chyba  dopiero zjadę!

I tak oto moja niedziela zupełnie niedzielna nie jest! Od rana piorę i wieszam.. nawet na balkonie pokazówkę robię .. aaa taam.. Mam na to wypięte!! Ludzie idą sobie do kościoła, a ja tu gaciami powiewam.. Linka znaczy powiewa.. Co prawda „niedzielna praca w gówno się obraca”.. Coś w tym może jest, bo w jedno kolorowe pranie wplątała się terrorystka, znaczy chu..steczka higieniczna i wszystko białymi pipiciami oblepiła.. wrr… Pogoda idealna na pranie, większość gaci już pościągałam ;P z linki… ofkors…

Inna sprawa.. że TAM pralka jest. Ponoć zamierzają prać.. aa i nitkę z igłą też tam mają, a dwie sztuki czegoś tam rozprutego dodano do mojej góry „do zszycia”.. taa…. Odległość od domu taka edukacyjna będzie?

Do listy dzisiejszych  nieszczęść mogę dopisać: wylazł mi fiszbin z najulubieńszego stanika!

A to wczoraj był trzynasty! ;P

Karton ze słoikami i zapasami różnymi taki ciężki, ze jutro dźwig z Remobudu wzywamy.. Pewnie każda tyle przydźwiga.. ihih.. z głodu nie umrą.. Zapasy akurat na niespokojne czasy jakie za państwową miedzą mamy… Nie chce mi się nawet o tym myśleć, jestem chyba jak Struś… Moje myślenie niczego nie naprawi, a tak śpię spokojniej…

Mija niedziela , poniedziałek nadpływa… Kolejny weekend zrobił mi bziuum…

Komentarze

  1. NO jakby obrazek żywcem z mojej rzeczywistości wyjęty. Mam tak już od 3 lat. I też pralka jest w mieszkaniu i kuchnia wyposażona :). U nie od października zacznie się kolejny wspierania rok studenckiego życia. Zaczynam już planować menu :), które można w słoikach dłużej przetrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydadzą mi się podpowiedzi! Serio! Wczoraj zrobiłam próbę z zupą kalafiorową i z gołąbkami ale mam obawy czy przetrzymają… Gulasz chyba też Mozę być, pulpety..ale co jeszczeee???

    OdpowiedzUsuń
  3. :) będzie dobrze:) przecież to wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy ekwipunek gotowy w pełni :)
    da radę. Ty też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz legalnie i bez wysiłku zarobić online?
    Klikaj. Słowo,nic nie kosztuje i to nie jest spam ;)


    http://www.ermail.pl/klik/UXZfYGIC

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku, że chyba idę też prańsko gaci zrobić... :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty córce a ja Mężowskiemu. Bigos, gołąbki i inne takie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rozsądnie.. nie będzie łaził jadać gdzie indziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że przypomniałam, co? o gaciach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mielone, naróbcie mielonych :) Pachnieć będzie a na zimno też się nadają :) A niedziela to na ogół mój ukochany dzień pracy w domu :). Nie ma to jak niedzielny wieczór, taki pachnący i wysprzątany :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...