Jak dodupizm, to dodupizm... z poprawką

Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga.. Mój tam nie sięgnął nigdy, ale za to widać pani doktor sięga często wzrokiem, tam gdzie normalnie słońce nie dochodzi..Dzięki czemu dowiedziałam się wczoraj, że moja szyjka wygląda ładnie.. taaa.. przynajmniej ta jedna.. Czy wygląd nie jest mylący, a już tak bywało, Odpowie wynik cytologii.. Za to skierowanie na mammografię mam… A, że robi się to podobno w pierwszych 10 dniach cyklu, to tak mi wychodzi, że dotrę tam najwcześniej w lipcu.. Nie spieszy mi się do robienia z moich cyców naleśników.. A przecież na początku kwietnia święta, na początku maja święta, na początku czerwca jakoś tak.. tez święto Bożego Ciała.. Zatem chyba lipiec… Nie śpieszy mi się, już nie uważam, ze watro walczyć ze strachem.. Lepiej jest mu zaufać.. Przynajmniej nie stanie się nic, bo strach to najlepszy doradca systemu obronnego…

Nie ma obaw, to tylko magiczny wiek przekroczenia 40, wskaźnikiem do badań jest....Zdążę w tym roku..
Wiosna poszczuła, nadzieja poszczuła, wróciła burość i marazm…

Dziś zyskałam wolny wieczór, będę mogła się poużalać nad sobą , jednocześnie za to użalanie się ukarać… Ślubny wybywa na pokaz czy szkolenie czy jak to zwać.. wyżerkę przede wszystkim;)
No i cóż… dziś się dowiedziałam w pracy, ze jestem jakaś nie taka jak ja, to trudno.. Każdy może mieć gorsze dni, tylko nie ja? A może..niech się przyzwyczajają, bo może właśnie taka jestem! ;P Do tej pory udawałam! ;P
aaa..przypomniało mi się! Z drugiej strony dodupizm: wypadła mi dziś rano, przy myciu zębów,plomba..Zostałam odplombowana.. Kasę "pożarła" pani ginekolog, dentysta musi poczekać do wypłaty..

Panie J.anuszu śpiewał pan też „czemu ze wszystkich pragnień na świecie ty mnie wybrałaś” i pocztówkach z Awinion. a nawet lubiany tekst: „mów do mnie jeszcze”..czy „dziękuję za miłość” z zatrzymałam się dziś przy niej, ale.. …Oj wracam do tych piosenek co jakiś czas…

http://www.youtube.com/watch?v=vfnyJwi1AL4

Komentarze

  1. U.mnie także smutno , nudno i pusto .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie życie...

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za przypomnienie o lekarzu dowcipnym,chyba tez powinnam isc;;;Pozdrowienia dla Ciebie i G

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy ja czasami jestem w pracy zmęczona, zła, albo po prostu nie czuję się za dobrze, to też słyszę, ze jakoś nie taka jestem. mało pogodna. może chora. ech. człowiek nie może mieć gorszego dnia, bo już dociekają co i jak.
    trzymam kciuki za powrót lepszego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radzę zafundować sobie USG piersi.. jest o wiele przyjemniejsze i bardziej dokładne a koszt jest zbliżony do mammografii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówisz?? a podobno W TYM WIEKU to raczej mammografia??

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...