279.... Fantazja Samosi...

Przemożna chęć zatańczenia wreszcie znalazła w pełni ujście w tańcu solo.. „I przez chwilę się czułam jak dziewczyna świerszczyka”.. Byłam tylko ja… SAMA. I muzyka, taka która moimi biodrami ósemki kręci. Posuwisto kuliście rytmicznie ( w moim mniemaniu)..Zrobiło mi się gorąco, wiec sweter, który gra w tej zabawie rolę seksownego peniuaru, zsunął się po moich ramionach i opadł na podłogę… Czuję, że robię erotyczne przedstawienie dla niewidzialnego widza, taak.. Podoba się to, widzę oznaki;))… Czuję się przy tym taka…. yhm… wyuzdana, dzika, seksowna… mmmmmm...

Chyba dużo muszę sobie robić sama… Sama ze sobą pić wino… Sama sobie robić dobrze? Sama odpowiadać na swoje pytania też? ;P Przecież nie jest to takie najgorsze… no nie? Przynajmniej niektóre z tych rzeczy, inne czasem po prostu być muszą :)

Poranek ciemny, w drodze do pracy zmarzłam trochę… Dzień minął szybko.. Niebo zamalowało się zachodem słońca, chmurami i szybko paletę barw zamieniło na granaty i czernie… A ja znów czuję zew rytmu.. Dlaczego mu nie ulec?

Co kręci tyłeczkiem lepiej niż latynoskie rytmy?

http://youtu.be/hXI8RQYC36Q

Komentarze

  1. Tak sobie wyobrażam Twój taniec i rzeczywiście jakieś oznaki się pojawiają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ze sama nie musisz, ale myśl pozytywnie. Przynajmniej poziom sobie zachowasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Latynoskie rytmy zawsze podrywają nawet najcięższy tyłek do góry.... i nie wszystko trzeba robic samemu choć ja też często sobie ruszam się sama, a może z pomocą TV zabawiając się grą na xboxie czyli Zumbą

    OdpowiedzUsuń
  4. słowa "zabawiając się" jakoś bardziej skojarzyły mi się z inny przyrządem niż xbox.... :D
    piosenki Enrique zawsze podrywają mój tyłek do kręcenia ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie! przynajmniej nikt mnie nie nadepnie...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frytka...tobie na pewno chodzi o..mikser!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóz.. nawet jest takie powiedzenie, mam nadzieję, że w miarę wiernie zacytuje: tańcz jakby nikt nie patrzył, śpiewaj jakby nikt nie słyszał i kochaj (lub żyj) jakby nie miało byc jutra!! Czyli.. w większości przypadków, najlepiej sam na sam ze sobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiec tancz moja droga jak najdluzej
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! Mam nadzieję, że będzie mi się chciało jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. właściwie o ..... przyrząd do masażu, ale mikser też ciekawie brzmi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię Marynę Jakubowicz . :-) Samotność też może być fajna, ale tylko gdy się jej pragnie i potrzebuje. Najgorsza jest samotność, gdy obok są ludzie. :-(
    A pokręcić pupą w rytm muzyki ( i nie tylko ;-) ) też lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...