Prrrrr albo wioooo czasie?

Co noc, bez mojej woli, a czasem nawet świadomości, jestem bzykana! Rankiem, na moim ciele, znajduję kolejne ślady owej działalności.W miejscach, których publicznie sobie szudrać nie wypada..Nie interesuje mnie płeć tych takich owakich, gwałtem mnie biorących, grunt, że życzę całkowitego wyginięcia gatunku!! Howgh!

Już sierpień? Jak do tego doszło?? Nie żebym miała coś przeciwko..(bo jeszcze 4 razy.. i juupii..urlop!!) Ale zdaję sobie sprawę, że im bardziej teraz pospieszyć bym chciała czas, to tym szybciej skończy mi się wolne! Tak jakbym teraz naciągała gumkę czasową, a pierwszego dnia urlopu ją po prostu puściła! Ameryki nie odkryłam, wiem! Wiem też, że dobrze iż na ten czas wpływu nie mamy, bo nie uda się pogodzić życzeń całej ludzkości! Zapewne wiele momentów w życiu, kiedy chciałam by czas stanął w miejscu, było dla innych męcząco, lub strasznie nawet powolnych.Ich czas zwolnił, choć chcieli go przyspieszyć, mój pędził jak Pendolino choć chciałam żyć tą chwilą jak najdłużej. Smutne jest to, że nie przypominam sobie takich chwil w tym roku, takich szczerze szczęśliwych, do zatrzymania. W zeszłym ich było sporo, może teraz tak dla równowagi być musi? Hmm.. 2016 się jeszcze nie skończył... zatem dam mu szansę rehabilitacji! ;P

Komentarze

  1. No właśnie, jak do tego doszło, że to już sierpień...?

    OdpowiedzUsuń
  2. ~uczuciowesmaki4 sierpnia 2016 13:35

    Looneiowa, jak nie masz ochoty na bzykanko to kup w sklepie wędkarskim REPEL. Działa.

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie w tym roku, jak i w poprzednich komarów jakoś tak niewiele. to znaczy może jedna mnie udziabała? nie. nie narzekam, bo takie bzyczenie doprowadza do szału.
    fajnie, ze urlop masz jeszcze przed sobą. ja już niestety jestem po.
    zatem co mi pozostaje? chyba tylko życzyć świetnego urlopu bez bzykania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio? dzięki! Zgadza się: nie mam ochoty na TAKIE bzykanko!

    OdpowiedzUsuń
  5. ihihi.... jeszcze się mi spełni dosłownie i niedosłownie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...