BYĆ MOŻE KSIĘŻYC...

Być może, to nie poniedziałki są takie paskudne, tylko weekendy nam szkodzą??? Tym bardziej długie czy dłuższe! Może tak pracować bez weekendów? Wtedy poniedziałek niczym by się nie wyróżniał, piątek też. Możliwe, że wiek emerytalny by to obniżyło :P

A tak, to mój poniedziałek był straszny. Noc kiepsko przespana, choć to może wina wielkiego Księżyca, który dziś ma być rekordowo ogromny? Dziwne i straszne sny, a po otwarciu oczu... nic nie lepiej! Rozruch taki powolny, niechętny... ach żeby tak mi się chciało, jak mi się nie chce...

Za to droga do pracy piękna. Wszystko posrebrzone. Płoty, dachy, drzewa, a nawet róże! Idę drogą, która cała jest różami obsadzona. Do czwartku, do pierwszego szronu, były to nawet kwitnące, różowe różane główki. Dziś tylko szadź chroniła je przed brzydotą. A nawet sprawiła, jak dobry kobiecy makijaż, że były piękne. Najpiękniejsze w szadzi, jak zwykle, stały się pajęczyny. Rozpostarte jak srebrzyste koronkowe cudeńka. Powietrze takie świeże, przyjemnie wnikało w płuca. Chyba dzięki temu przetrwałam dziś ten roboczy zapiernicz. Dobrze, że nie jeżdżę autem do pracy, bo zamiast zachwytu tymi srebrzystościami, miałabym dziś wściekłe skrobanie szyby!

Księżyc już wczoraj był ogromny, bliska, choć daleki.. z cmentarza widać go było świetnie! Tak go uwielbiam, choć wiem, że lubi siać złudzenia. A mógłby, choćby we śnie, przypomnieć echa dawnych słów, wydarzeń, odczuć... Nawet tych co to były, są i będą złudzeniem? Może dlatego, ze były, są i będą w nas. Po prostu.

Nad nami TEN SAM KSIĘŻYC, każdy niech wyjdzie i popatrzy na niego gorąco myśląc o tych, o tym, o tej... co daaleeko... Daleko nawet w czasie, nie tylko w przestrzeni. być może..przekaże nasze myśli?

http://tegoniewiesz.pl/ciekawostka/4898/wyjatkowe-zjawisko-w-nocy-z-14-na-15-listopada-2016-roku/

http://www.youtube.com/watch?v=mK1ST0F0K1Y

Komentarze

  1. całkiem podobną notkę właśnie napisałam :) no może z paroma wyjątkami, ale.
    tez łażę na nogach do pracy i też zachwycam się bzdurami, jak choćby szronem na trawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyboru nuty .aczkolwiek proponuje nie nadużywać bo mozna zarazić się bólem , żalem i smutkiem i wtedy nawet szadz będzie kojarzyć się z przechodzacym przez nasze członki zimnem, powoli wstepujacym głębiej i głębiej aż do zakamarków ciala , do których szadz nigdy nie powinna dotrzeć

    "Jeszcze nasycam się powietrzem oddechy przenajswietsze karmią serce przez nos ".

    COMA każda płyta to wyciskacz łez ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Jacku, czasem trzeba wyciskacza łez był zdjął blokadę i pozwolił im popłynąć.. inaczej by człowieka udusił! Ale racja, co za dużo to nie zdrowo i szadź, ani mrok, ani zimno nie może być za długo, za głęboko, bo inaczej zostaje na zawsze...
    a łzy.. moga być słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale mnie nie dziwią podobieństwa (ani różnice) naszych księżycowych notek :)

    Harry śle całusy różowym noskiem :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam księżyc w pełni. Też w poprzedniej nocy nie potrafiłam spać. Jednak snów nie pamiętam.

    Dziś u mnie wiało i wiało cały dzień, a teraz patrzę za okno, a tam biało. Wiało wiało i przywiało ten śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas było ciemno jak wew D, bo chmury się rozsiadły... drugiego takiego pewnie nie dożyję, ale za jakiś czas znowu będą fulmuny, redmuny, blumuny czy jakieś inne mega muny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie mgła przesłoniła księżyc dzisiejszej nocy, ale tez jakoś nie do końca dobrze mi się spało.
    och. teraz, po tych całusach, to już jestem kompletnie stracona i zatracona w miłości do Harrego :))))
    proszę go ode mnie w takim razie pogłaskać, potulić i w ogóle dopieścić :))))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w Norwegii ciemno i za dnia i w nocy, ani słońca ani nawet księżyca. Ciężkie chmurska zasłoniły wszystko. Taka pora roku. Nic dziwnego, że wtedy odnotowują największy odsetek depresji :P.
    Gdyby księżyc tak umiał przenosić nasze myśli, to.... hm... rodzina męża na czele w teściową nie odezwałaby się do mnie do końca życia :D... z drugiej strony, to nawet kuszące, wreszcie nastałby święty spokój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbowałem przekazać myśli, ale chyba łysemu się nie chciało, bo żadnego odzewu....

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.youtube.com/watch?v=cO8aN10B4c8

    tak nie powinno byc

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem nawet jak mnie nie ma. Chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. https://www.youtube.com/watch?v=qd7LLO_AAig

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no, co za pomysł... jak to tak, bez łykendu?.. to na co by człowiek czekał od poniedziałku ? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...