Częstotliwość znaków życia zaiste imponująca....

Spałam dziś tak źle, że nawet się ucieszyłam, że trzeba wstawać..mimo poniedziałku! Coś mi spać nie daje, może to jak powiadają, znaczy iż jestem w czyiś snach.. a może mam wewnętrzne pasożyty...  Bardziej prawdopodobna zapewne  ta druga możliwość ;p Gula w gardle i zapchany nos, też pewnie sprawę ciut tłumaczą... Dodac do tego Harrego, który najbardziej kocha panią o trzeciej rano.. Musi wtedy położyć się na pani, z całym ceremoniałem tajskiego masażu, polizaniem nosa (piling jak marzenie), murmurandem prawie na melodię bolera RaVela ;)

.......................................................

Idą święta i.. dla mojej G to trudny czas... Zawsze to ona najprędzej ubierała choinkę, dekorowała cały dom ciesząc się tym jak dziecko (bo ona z tych co jak się cieszą to całą soba aż do bólu, jak denerwują to do wkurwu, a jak rozpaczają to .. głębokie dno) W tym roku próbuje udawac, ze świat nie ma... Wyjezdża do Londynu, zabierając Najmłodszego i Średniego. Najstarszy zostaje w Polsce, jest pielegniarzem i ma dyżur w święta.. W Sylwestra G przyjdzie do nas.. Razem z Tomkiem umarła zapewne i tradycja Sylwków u niej.. a przynajmniej została zawieszona.. Niby życie toczy się dalej, a jednak jakiś kanciaty ten kamień...

.........
A mnie Bolero przypomina moją Mamę, która kochała ogladać w TV tzw sporty zimowe, a do tej melodii taniec na lodzie wtedy wygrali Anglicy (chyba) Tak gdzieś  z dziesięć lat wtedy miałam i ogladałyśmy razem, obie z zapartym tchem, zachwycone... Teraz juz nie oglądam tych sportów, chyba że przy okazji, kiedy Synus skoki ogląda. I to zaszczepiła w nim moja Mama..



Komentarze

  1. Miłych Snów , Dream until your dreams come true , miliardy sennych kropek , punktów , gwiazd , Przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiezdy pył na moje serce...podzięki i.. niech ukołyszą cię dobre dźwięki... Wigilijna Piersza Gwiazdka bedzie ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś było inaczej...
    Hahahaha
    Bardziej "razem" nie?

    Na Nowy Rok... Spokoju i wiele pozytywnego myślenia Ci życzę. Niech panuje uśmiech i radość. A smutki będą lekkie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Wszystkiego co najpiękniejsze, najlepsze i najszczersze w tym 2020!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...