Zamiast słów co dławią

http://youtu.be/u9Dg-g7t2l4

Komentarze

  1. Czy mogłabym Cie przytulic...?!
    Mozesz zrobic ze mnie chusteczke i obsmarkac!!!

    Kakao Ci zrobie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda się.. obsmarkam powtulam, wypije, ale ..bez słów ok? Chwilowo mam do nich żal ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj... to aż tak się porobiło :( No to pomilczmy razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tylko posiedzę z Toba wiem ze to nie wiele ale może wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty sobie siedź i smarkaj, a ja przytargam ciasteczko, bo pewnie po tym wszystkim będziesz głodna:) i nic nie mów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wiosna przynosi ze sobą słonko i ciepło. Niech będzie ona jak plasterek, doda energii, wewnętrznej siły,rozjaśni uśmiechem. I wiesz co doopa tam, a niech będzie też ktoś kto rozjaśni Twoje prywatne niebo... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez słów czasami więcej można powiedzieć, niż słowami... pomilczmy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chcesz srebra, więc przesyłam trochę złota.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Błękitny poniedziałek - Blue Monday

Tylko dla dorosłych. Potrzebuję porady od mężczyzn i odpowiedzi kobiet czy to prawda?

Po raz 356-ty...